احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ
احمدی نژادی - برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام

 

فرارسیدن خجسته سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت مولانا و مقتدانا حجة ابن الحسن العسکری حضرت ولی عصر ( صلوات الله علیه) را خدمت همه ی ارادتمندان حضرتش و عموم عدالتخواهان عالم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان (ارواحنافداه) صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۳
احمدی نژادی احمدی نژادی

هاشمی رفسنجانی اعتراف کرد!!!

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ
احمدی نژادی - هاشمی رفسنجانی اعتراف کرد!!!

باسمه تعالی

برخلاف آنچه طی سال های گذشته از طریق صدا و سیما و اعوان و انصار هاشمی رفسنجانی در رابطه با انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران القا گردیده است این بار خود هاشمی رفسنجانی اعتراف نمود که نه تنها با رهبری فردی ایشان موافق نبوده بلکه ناخودآگاه بیان داشته که در انتخاب ایشان نیز نقشی نداشته است!!! علی رغم اینکه طی سال های گذشته صدا و سیما و رسانه های حامی هاشمی رفسنجانی مکرر در مکرر به مناسبت ، صحبت های هاشمی رفسنجانی را در بیان خاطرات وی از حضرت امام(رحمة الله علیه) مبنی بر تایید رهبری عزیز پخش می نمودند و وانمود می کردند که این صحبت ها قبل از رای گیری در مجلس خبرگان رهبری بیان شده و تاثیر بسزایی در انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران داشته است. وی با بیان خاطره ای از آن دوران اعتراف نمود نه تنها موافق انتخاب فردی ایشان نبوده بلکه در تایید ایشان هم نقشی نداشته و بیان تاییدات حضرت امام در مورد رهبری عزیز پس از انتخاب ایشان توسط مجلس خبرگان رهبری صورت گرفته است!!!در حالی که طی سال های گذشته عکس این قصه نمایش داده شده است!!!اصل مطلب منتشر شده را دراینجامشاهده بفرمایید.

"...آیت‌الله خامنه‌ای با رهبری فردی مخالفت کردند.من هم مخالف بودم....سپس پیشنهاد رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شد. خود ایشان پشت تریبون رفتند و گفتند من با رهبری شورایی مطابق قانون اساسی موافقم و با رهبری فردی مخالفم. پس چگونه نامزد بشوم؟
من که جلسه را اداره می‌کردم،گفتم اکنون با رای خبرگان، رهبری فردی قانون شده و چاره‌ای نیست.سرانجام آقای خامنه‌ای با 60 رای از 74 عضو حاضر رای آوردند و مساله به این مهمی به این خوبی حل شد.من هم در چند مورد صحبت کوتاهی کردم و نظرات امام را درباره صلاحیت رهبری آقای خامنه‌ای نقل کردم.از قول حاج احمد آقا و آیت‌الله موسوی اردبیلی هم که در جلسه خدمت امام بودند، همین مضامین تایید شد...."

اگر به همین ترتیب خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی ادامه یابد احتمالاًخلاف گویی هایی بیشتری روشن گردد!!! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۲
احمدی نژادی احمدی نژادی

پیام مقام معظم رهبری به سیدحسن مصطفوی چه بود!!!؟

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
احمدی نژادی - پیام مقام معظم رهبری به سیدحسن مصطفوی چه بود!!!؟

باسمه تعالی

امسال نیز طبق سنوات گذشته به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)در حرم ایشان مراسم بزرگداشتی برگزار گردید که مانند همیشه سخنران این نکوداشت مقام معظم رهبری بودند ، و باز مثل سال های گذشته قبل از شروع بیانات حضرت آقا سید حسن خمینی نوه ی حضرت امام مطالبی را اظهار داشت.بر اهل سیاست پوشیده نیست که سیدحسن خمینی روابطی عمیق و راهبردی با شخص هاشمی رفسنجانی و نیز اصلاح طلبان خاصه سیدمحمدخاتمی دارد و در سال های گذشته نشان داده روابط حسنه ای با محمود احمدی نژاد ندارد و اینک با روی کار آمدن حسن روحانی از خوشحالی سرشاری بهره مند شده اند.صحت این مطالب بر اهل دقت که روشن است کمااینکه عزیزان می توانند با رصد مواضع اخیر ایشان درستی مطالب را دریابند چنانکه امسال نیز در سخنرانی آغازین مراسم حرم امام این واقعیت دوباره عیان گردید.اما نکته عجیب مراسم امسال نحوه شروع سخنرانی مقام معظم رهبری بود.ایشان در مطلع کلام در یک اقدام بی سابقه ادعیه ای از آیات قرآن مجید تلاوت فرمودند که بسیار هشدار دهنده می نمود جهت اثبات بی سابقه بودن این امر دوستان می توانندسخنرانی های سال های گذشته را مشاهده فرمایند که برای نمونه سخنرانی های سال های 84 تا 93 در پیوندهای ذیل قابل بررسی می باشند.

به نظر می رسد تلاوت این آیات توسط رهبری عزیز جوابی بود به مواضع ناصواب سیدحسن خمینی و یا بهتر بگویم سیدحسن مصطفوی!

اما سیدحسن مصطفوی چه گفت؟(مشاهده)

وی با حمایت از شعار وحدت ملی(شعار این سال های هاشمی رفسنجانی) و تدبیر و عقلانیت( شعار انتخاباتی حسن روحانی) همسویی خود را با این جریان آشکارتر نمود و در ادامه با تخریب عملکرد سال های گذشته عنوان کرد"ما روزهای سختی را پشت سرگذاشته ایم؛ اما اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم، جز مشکلات، کینه ها و تلخی ها چیزی نمی بینیم. بنابراین باید به آینده بنگریم و به آن امید داشته باشیم"بدین صورت دین خود را به هاشمی رفسنجانی و جریان اشرافیت در کشور ادا نمود!!!و وی نیز همراه با هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی چند ضلعی تخریب احمدی نژاد را برخلاف مواضع آشکار رهبری تکمیل نمود!!!البته مطالب دیگری هم بود که بماند!

اما رهبری در جواب سیدحسن مصطفوی چه فرمودند؟(مشاهده)

جواب دو آیه قرآنی بود که تامل در این آیات حرف های دلهره آور زیادی را به دنبال دارد

"بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فى الارضین. رَبَّنا اغفِر لَنا وَ لِاِخوانِنَا الَّذینَ سَبَقونا بِالایمانِ وَ لا تَجعَل فى قُلوبِنا غِلًّا لِلَّذینَ ءامنوا رَبَّنآ اِنَّکَ رَءووفٌ رَحیم، رَبَّنآ اِنَّکَ ءاتَیتَ فِرعَونَ وَ مَلاءَهُ زینَةً وَ اَموَلًا... رَبَّنا لِیُضِلّوا عَن سَبیلِکَ رَبَّنا اطمِس عَلى‌ اَموَلِهِم وَ اشدُد عَلى‌ قُلوبِهِم فَلا یُؤمِنوا حَتّى‌ یَرَوُا العَذابَ الاَلیمَ."

به معانی این آیات توجه فرمایید:

آیه 10 سوره حشر(مشاهده)      و        آیه 88 سوره یونس(مشاهده)

وَالَّذِینَ جَاؤُوا مِن بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّکَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ﴿۱۰﴾(حشر)

فولادوند:و [نیز] کسانى که بعد از آنان [=مهاجران و انصار] آمده‏اند [و] مى‏گویند پروردگارا بر ما و بر آن برادرانمان که در ایمان آوردن بر ما پیشى گرفتند ببخشاى و در دلهایمان نسبت به کسانى که ایمان آورده‏اند [هیچ گونه] کینه‏اى مگذار پروردگارا راستى که تو رئوف و مهربانى

مکارم:و کسانی که بعد از آنها آمدند و می‏گویند: پروردگارا! ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما پیشی گرفتند بیامرز، و در دلهایمان حسد و کینه‏ای نسبت به مؤ منان قرار مده، پروردگارا! تو مهربان و رحیمی.

خرمشاهی:و کسانى که پس از آنان آمده‏اند گویند پروردگارا ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما سبقت دارند، بیامرز، و در دلهاى ما نسبت به مؤمنان کینه‏اى مگذار، پروردگارا تویى که رئوف مهربانى

 

وَقَالَ مُوسَى رَبَّنَا إِنَّکَ آتَیْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلأهُ زِینَةً وَأَمْوَالًا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا رَبَّنَا لِیُضِلُّواْ عَن سَبِیلِکَ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَى أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلاَ یُؤْمِنُواْ حَتَّى یَرَوُاْ الْعَذَابَ الأَلِیمَ﴿۸۸﴾(یونس)

فولادوند:و موسى گفت پروردگارا تو به فرعون و اشرافش در زندگى دنیا زیور و اموال داده‏اى پروردگارا تا [خلق را] از راه تو گمراه کنند پروردگارا اموالشان را نابود کن و آنان را دل‏سخت گردان که ایمان نیاورند تا عذاب دردناک را ببینند

مکارم:موسی گفت پروردگارا تو فرعون و اطرافیانش را زینت و اموالی (سرشار) در زندگی دنیا داده‏ای و نتیجه‏اش این شده که (بندگانت را) از راه تو گمراه می‏سازند، پروردگارا! اموالشان را نابود کن و دلهایشان را سخت (و سنگین) ساز، تا عذاب دردناک را نبینند ایمان نیاورند.

خرمشاهی:و موسى گفت پروردگارا تو به فرعون و بزرگان قومش در زندگانى دنیا، زینت و مال و منال بخشیدى، پروردگارا، که سرانجام [مردمان را] از راه تو گمراه دارند، پروردگارا اموالشان را بى‏برکت گردان و دلهایشان را سخت کن که تا زمانى که عذاب الیم را ببینند، ایمان نیاورند

همانطور که ملاحظه می فرمایید معانی تکان دهنده و بیم دهنده ای در این آیات می باشد که حاکی از حقایق تلخی است که به این زیبایی رهبری عزیز با استفاده از آیات قرآن مجید آنها را بیان فرمودند حقایقی که در زمانی نه چندان دور برای دیگر آحاد جامعه نیز عیان می گردد.

باز هم عرض می کنم برای اینکه به اهمیت مطلب واقف گردید کافی است سخنرانی ها سال های گذشته رهبری عزیز را مشاهده بفرمایید تا متوجه عمق تهدید و خطر گردید.

از خداوند متعال صحت و سلامت رهبری عزیز و دفع فتنه ی فتنه گران را مسئلت می نمایم.


سخنرانی های مقام معظم رهبری درحرم حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)

سال84   سال85    سال86   سال87   سال88   سال89   سال90   سال91    سال92

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۰
احمدی نژادی احمدی نژادی

سالروز حماسه13خرداد1388گرامی باد

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ق.ظ
احمدی نژادی - سالروز حماسه13خرداد1388گرامی باد

باسمه تعالی

13خرداد 1388یادآور حماسه ای تاریخی برای ملت شریف ایران و جریان عدالتخواه می باشد.زمانی که در آن طی برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 1388 دکتر احمدی نژاد در مناظره با میرحسین کذاب!!!پرده از چهره ی کریه جریان پلید نفاق و دروغ برداشت و حمایت بی نظیر ملت ایران را به دست آورد .حماسه ای که نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران گردید و ماهیت دو جریان واقعی موجود در نظام سیاسی و اقتصاد و فرهنگی کشور عزیزمان ایران را به ایرانیان عزیز نشان داد.چنانچه در ادامه هم حقانیت مطالب مطروحه دکتراحمدی نژاددر این مناظرات عیان گردید و شاهد چندماه فتنه انگیزی این پست فطرتان قدرت طلب بودیم تا جایی که در نهایت کار را به توهین به مقدسات و خصوصاً ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه) کشاندند.ماهیتی که دکتراحمدی نژاد با بصیرت و فراست خود همان ایام انتخابات برملا نمود و تاسف انگیزتر آنجا که سران حامی این فتنه گران هنوز از حمایتهای خائنانه ی خود از این ملعونین اعلام رضایت می کنند که بایستی ریشه ی دریده گویی های این جماعت طی ماه های گذشته علیه دکتر احمدی نژاد را در حماسه13 خرداد88 جستجو نمود.

گزیده مناظره

دکتر احمدی نژاد و میرحسین کذاب!!!

در ادامه توجه عزیزان را به تذکرات رهبری عزیز به دکتراحمدی نژاد در ادامه حماسه سال88 معطوف می دارم:

بیانات در مراسم تنفیذ حکم دهمین دوره ریاست جمهوری  ۱۳۸۸/۰۵/۱۲

البته در کنار علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان به رئیس جمهور محترم - که ایشان علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان زیادی در داخل کشور، حتّی در خارج از کشور دارند - دو دسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دیگر هم هستند که باید به اینها توجه کرد؛ یعنی حضور آنها را بایستی محاسبه کرد: یک دسته مخالفان عصبانی و زخم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خورده هستند. مطمئناً اینها در این دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی چهارساله، در مقام معارضه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی با دولت برخواهند آمد. مخالفت کردند، باز هم مخالفت خواهند کرد. لیکن یک دسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دیگر هم هستند که اینها جزو نظامند، با رئیس جمهور، با نظام هیچ دشمنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ندارند؛ ممکن است منتقد باشند. این منتقدان را بایستی به حساب آورد؛ نظرات آنها را باید شنید؛ آنچه که قابل فهم است، قابل قبول است، آن را پذیرفت. و من امیدوارم که همین جور عمل بشود و ان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شاءاللَّه خواهد شد.

بیانات در دیدار اعضای هیئت دولت ۱۳۸۸/۰۶/۱۶

یکی اینکه بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد. این نکته‌‌‌‌‌‌ی اول.


پی نوشت:

سالروز رحلت حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) را خدمت همه ی ارادتمندان ایشان، عدالتخواهان و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می نمایم انشاالله که ما توفیق ادامه ی راه امام و سپردن پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن را داشته باشیم.

 

 
 
 

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه) صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۶
احمدی نژادی احمدی نژادی

برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ
احمدی نژادی - برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

سالروز ولادت نورانی

مولانا اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه)

مولانا سیدالساجدین حضرت علی ابن الحسین(صلوات الله علیه) 

مولانا قمرمنیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (صلوات الله علیه)

را محضر مقدسحضرت ولی عصر(سلام الله علیه)تبریک عرض می نمایم.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه) صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۰
احمدی نژادی احمدی نژادی

دوستی با آمریکا ، تدبیر بی خردان!

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ
احمدی نژادی - دوستی با آمریکا ، تدبیر بی خردان!

باسمه تعالی

دوستی با آمریکا ، تدبیر بی خردان!

سه شنبه 6خرداد ماه 93 مصادف با سالروز بعثت حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه وآله) در دیدار مسئولین نظام با رهبری عزیزنکات ارزشمندیتوسط ایشان بیان گردید که قسمتی از آن در ادامه تقدیم عزیزان می شود:

"...اگر زندگى بخواهد عزّتمندانه باشد،انسانهاى داراى خِرَد و تدبیر، مشکلات را به‌خاطر رسیدن به عزّت و شرف انسانى و کرامت انسانى و تقرّب الى‌الله تحمّل میکنند؛انسانهایى که بى‌خِرَدندهمین مشکلات در زندگى آنها هست، آنها را با ذلّت تحمّل میکنند، به جاى اینکه ولایت الهى را قبول کنند، ولایت شیاطین را قبول میکنند: وَاتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ ءَالِهَةً لِیَکونوا لَهُم عِزّاً، کَلّا سَیَکفُرونَ بِعِبادَتِهِم وَ یَکونونَ عَلَیهِم ضِدّاً؛فرمولى کهانسانهاى بى‌خِرَد،دستگاه‌هاىبى‌خِرَد،انسانهاى غافل در دنیا انتخاب میکنند و اتّخاذ میکنند، این‌جور در قرآن کریم رسوا شده‌است. به جاى اینکه به خدا پناه ببرند، به جاى اینکه ولایت الهى را قبول بکنند، به جاى اینکه به هدایت الهى چنگ بزنند، بهولایت شیاطین، بهولایت دشمنان اسلامودشمنان بشریّتمتمسّک میشوند براى اینکه براى خودشان عزّت درست کنند، و این عزّت به دست آنها نمى‌آید..."

                                        و چه زیبا فرمود امام راحل(رحمة الله علیه) که

آمریکا شیطان بزرگ است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۲
احمدی نژادی احمدی نژادی