احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جشن هسته ای یا شرمندگی ملی

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ

باسمه تعالی

توافق خوب،توافق بد

جشن هسته ای یا شرمندگی ملی

پیرو مذاکرات هسته ای دولتمردان دولت اعتدالی به عرض ملت شریف ایران می رسانم در صورت اعلام حصول توافق نهایی که ظاهراً با شادی و پایکوبی دولتمردان اعتدالی و حامیان سیاسی شان همراه خواهد بود که البته دور از انتظار هم نبوده و نیست به هرحال بعد از قریب 2 سال سردرگمی حضرات در مدیریت کشور و موکول نمودن همه امور به مذاکرات با جامعه جهانی!!!(بخوانید استکبارجهانی!!! یا 1+5) و روز شماری جهت دستیابی به توافق هسته ای با صاحبان بمب هسته ای در دنیا!غیر از ابراز شادی و شعف حرکت دیگری متوقع نیست!

ملت شریف ایران متانت و بزرگی و مناعت طبع خود را به جهانیان نشان دهید و تا معلوم نشدن محتوای توافق احتمالی صورت گرفته از ابراز هر گونه واکنش منفی یا مثبت جداً خودداری نمایید.متاسفانه تیم رسانه ای دولت اذهان عمومی را معطوف به حصول یا عدم حصول توافق و فقط توافق نموده اند در حالی که ما به دنبال توافق خوب هستیم و لاغیر.اگر توافقی برای ملت ایران خوب نباشد جلسات 9 ساعته آقای ظریف که هیچ جلسات 90 ساعته ایشان هم مطلوب ملت ایران نخواهد بود.

ضمناً واکنش های احساسی به اعلام توافق احتمالی چه له و چه علیه توافق صورت گرفته معیاری برای سنجش سطح شعور عمومی ملت ایران خواهد بود پس متمدنانه و فرزانه وار با اخبار ساعات پیش رو برخورد کنیم.ما به دنبال توافق خوب هستیم توافقی که مولفه های آن مکرر در مکرر توسط مقام معظم رهبری ، دلسوزان مردم و مملکت ، نمایندگان مجلس و حتی خود دولتمردان بیان گردیده است در غیر این صورت و با پیشکشی یک توافق بد به محضر مردم ایران به جای جشن هسته ای بایستی اعلام شرمندگی ملی نماییم انشاالله این چنین نباشد.

سلامتی و تعجیل در فرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۴
احمدی نژادی احمدی نژادی

اخلاق حسن روحانی

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ

باسمه تعالی

اخلاق حسن روحانی!

پیرو موضع گیری رهبر معظم انقلاب در جلسه با اساتید دانشگاه ها(اینجا) در رابطه با اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی دولت اعتدالی راجع به بورسیه ها فایل تصویری زیر جهت مشاهده و مقایسه تفاوت وحشتناک شعارهای حسن روحانی در انتخابات سال92 با عملکردش در مسند ریاست جمهوری تقدیم دوستان میگردد.

فایل تصویری در آپارت

توسط آپارات حذف شد!!!

فایل تصویری در بیان

سلامتی وتعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۴
احمدی نژادی احمدی نژادی

قانون گریزی روحانی

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

باسمه تعالی

قانون گریزی روحانی!!!

اخیراً خبری منتشر شد دررابطه با نامه نگاری رییس جمهور حسن روحانی با مقام معظم رهبری

جهت توقف اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر(اینجا و اینجا) تا جایی که رییس جمهور از ابلاغ قانون سرباز زده و به ناچار رییس مجلس قانون را ابلاغ نموده است.

واقعاً چرا قانونی که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و نیز مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است از سوی رییس جمهور جهت اجرا رد شده و حتی از ابلاغ آن نیز امتناع می نماید و حتی با توسل به مقام بالاتر خواهان توقف اجرای قانون رسمی جمهوری اسلامی ایران می گردد!

آیا اینها همان کسانی نیستند که رییس جمهور دولتهای نهم و دهم را به قانون گریزی متهم می نمودند؟(اینجا و اینجا و اینجا و اینجا)

اینها و دوستان و حامیانشان همانهایی نیستند که تا همین الان هم دکتر احمدی نژاد را به مقابله و ضدیت با قانون متهم می کنند؟(اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا)

فراموش نکرده ایم هجمه ها و حملات ناجوانمردانه حضرات را دراتهام زنی به دکتر احمدی نژاد تا جایی که وی را با بنی صدر مقایسه نمودند(اینجا و اینجا و اینجا) و حتی این عمل کثیف در رسانه ملی!!! صورت پذیرفت.(اینجا و اینجا و اینجا)

چندنکته در اینجا قابل توجه است:

   1 - مدعیان قانونگرایی و مبارزه با بی قانونی چرا امروز ساکت اند؟شاید دهانهایشان را از زر و سیم پر نموده اند!شاید هم بصیرتشان آب رفته است!شاید هم حاج آقا خاطره امر به سکوت فرموده اند!

2 - واقعیت امر و مطابق با انصاف همان نکته ای است که مقام معظم رهبری دفعات مکرر در طول سالهای گذشته تذکر داده اند ومتاسفانه مورد توجه قانونگداران در قوه مقننه قرار نگرفته است و البته ایرادی است اساسی به قانون اساسی که بایستی برای آن چاره ای اندیشید که در نهایت تا الان با تدبیر شخص رهبری تا حدودی مرتفع شده است آن هم با تشکیل  هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه. 

آن واقعیتی که باستی به آن توجه نمود خصوصاً نمایندگان مجلس باید به آن اهتما ورزند این است که دولت در وسط میدان است قانونی که تصویب میشود بایستی قابلیت اجرا توسط دولت یا هر مجری دیگری را داشته باشدو الا میتوان قوانین غیرقابل اجرا تصویب نمود و هر روز دولت را به ضدیت با قانون متهم کرد بلایی که بر سر دولتهای دکتر احمدی نژاد آورده شد هر چند همکاری مجلس کنونی با دولت فعلی اساساً قابل مقایسه با مواجهه مجالس اصولگرای هفتم و هشتم و نهم با دولت مردمی و مکتبی دکتر احمدی نژاد نیست!

3 - در نهایت همه باید نسبت به قانون متواضع باشند چرا که با بی قانونی و سرکشی از اجرای قانون هیچ امیدی جهت اصلاح وپیشرفت وجودنخواهد داشت و نیز امیدوارم این آرزو در مورد دولت اعتدالی در ایام پیش رو محقق باشد و شاهد اجرای قانون توسط دولت محترم خصوصاً در زمینه توافق هسته ای با مذاکره کنندگان خارجی باشیم ونیازی به نامه نگاری با مقام معظم رهبری نباشد انشاالله.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه) صلوات

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۵
احمدی نژادی احمدی نژادی

زوال اخلاق در خانواده هاشمی رفسنجانی!

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

باسمه تعالی

زوال اخلاق در خانواده هاشمی رفسنجانی!

روز گذشته دوخبر از خانواده هاشمی رفسنجانی در صدر اخبار قرار گرفت یکی سخنرانی شخص هاشمی رفسنجانی(اینجا و اینجا )که در آن هاشمی رفسنجانی سیاست های دولت دکتر احمدی نژاد را به مرض هاری!!! تشبیه نموده است!

و در مورد دیگر مصاحبه همسر هاشمی رفسنجانی میباشد( اینجا) که حکم قوه قضاییه برای جرایم فرزندش مهدی هاشمی را پدرسوخته بازی!!!عنوان نموده است عفت مرعشی همان کسی است که سال 88 مردم را به شورش های خیابانی در حمایت از فتنه گران دعوت نمود( اینجا).

چند نکته در این میان قابل توجه است:

1 - اولین و مهمترین نکته زوال اخلاق و دین در میان خانواده هاشمی رفسنجانی است چرا که این سخنان هرگز از جانب متقین و متدینین و متخلقین به آداب اسلامی صادر نمی گردد.

2 - اگر این صحبتها از طرف کسانی غیر از خانواده هاشمی رفسنجانی بیان می شد امروز چه سرنوشتی را انتظار می کشیدند؟برخورد دستگاه قضا با آنها چگونه بود؟اگر یک جوان وبلاگ نویس سخنی هزار بار خفیف تر از این را می نوشت با او چه می کردند؟

3 - اگر کسی دوران ریاست هاشمی رفسنجانی را با این ادبیات سخیف یاد کند و آن را به حیوانات وحشی تشبیه نماید برای او چه اتفاقی می افتد؟

4 - نقش قوه قضاییه در این بین چیست آیا قوه قضاییه شهامت رسیدگی به این تخلفات آشکار و بین را دارد؟واقعا فلسفه وجودی جمهوری اسلامی و دستگاه قضا اسلامی چیست؟مماشات با زیاده خواهان!!!

همانطور که قبلاً عرض نمودم بایستی از فراگیر شدن و بروز تفکر تکفیری و داعشی ترسید و مراقب ترویج این تفکر بود تفکری که هیچ کس جز خود را برنمی تابد.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنا فداه) صلوات

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۳
احمدی نژادی احمدی نژادی