احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

فتنه در مجلس!

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

باسمه تعالی

 فتنه در مجلس!!!

امروز یکشنبه مقارن با 12 مهر ماه 1394 دنبال انتشار گزارش ارزیابی کمیسیون ویژه بررسی برجام از توافق نهایی هسته ای ایران با 5+1 یا همان برجام (اینجا) اتفاقات عجیبی در تاریخ مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوست.مجلسی که بایستی عصاره فضائل مردم باشد و نماینگان حاضر دراین مجلس رعایت این مهم را بنمایند اتفاق تلخ و زشتی را در صفحه تاریخ خود ثبت نمود.

حدود 40 روز پیش به منظور بررسی دقیق متن برجام توسط مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه بررسی برجام متشکل از 15 نماینده منتخب نمایندگان مجلس شروع به کار نمود(اینجا) نمایندگانی با دیدگاه های مختلف.تفاوت و حتی تعارض این دیدگاه هادر جلسات کمیسیون پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی به وضوح مشاهده گردید.اما ترکیبی بود که نمایندگان برگزیده بودند و همه بایستی به لوازم و توابع آن احترام می گذاشتند به ویژه خود اعضای کمیسیون.

اما امروز پیرو قرائت گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام از بررسی توافق هسته ای در صحن علنی مجلس،5 نفر از اعضای این کمیسیون اقدام به صدور بیانیه نموده (اینجا)و دیگر اعضای کمیسیون را متهم به تقلب و فریب و نیرنگ و جانبداری سیاسی نمودند(اینجا).

باید به این حضرات بگوییم

خوب آقایان به لوازم مردم سالاری ملتزم باشید!آیا هرجا مطلبی منطبق با علایق شما بود پسندیده است ولی در غیر اینصورت ناپسندو مذموم می باشد!مگر فتنه 88 را فراموش کرده اید؟ادعای دروغ تقلب در انتخابات چرا مطرح و به دنبال آن هزینه ها و فجایع بعضاً جبران ناپذیر به مردم و دولت تحمیل شد؟آیا غیر از این بود که نامزد بازنده انتخابات نتیجه انتخابات را خلاف میل و رغبت خود می دید؟

آیا فتنه 88 برای ما عبرت نشده است؟هزینه های فتنه 88  هنوز بر شانه های مردم سنگینی می کند.چرا آب به آسیاب دشمن می ریزید؟پس بصیرت تان کو؟ بصیرت گم کرده اید؟

بترسید از خشم الهی!شرم کنید ازمحضر ملت بزرگوار ایران!

آیا همه چیز باید بر وفق مراد شما باشد؟

گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام تصویری واقعی و منصفانه از توافق هسته ای ارائه می دهد اگر نمی خواهید حقیقت را بپذیرید،مختارید! اما با منافع ملی بازی نکنید.به کشور هزینه تحمیل نکنید.حضور دشمن در نزدیکی این آب وخاک را نمی بینید؟

عجیب اینکه برخی از این حضرات عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می باشند!

هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک!

در پایان از زحمات اعضا کمیسیون ویژه بررسی برجام تشکر نموده و موفقیت نمایندگان مجلس در حفظ و پاسداری از منافع ملت ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۳)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۰ یک بیسواد افراطی منحرف
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوابی عمو جان! ؟
نفهمیدی فتنه کار خود ******** ** بود؟ آیا نمی دانی اگر احیانا موسوی در دادگاه می آمد می گفت جه کسانی به او تبریک گفتند و قول حمایت می دادند؟
نمی دانی قم که در فغتنه 88 خاک مرگ گرفته بود چطور در حمله به لاریحجانی فریادش به آسمان هفتم رفت؟
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۸ میثم غفرانی (م.بیدار)
سلام 
در این باب متاسفانه باید گفت که گویا مجلس ما غیر از چند نماینده ی انگشت شمار که معنای واقعی وکیل ملت هستند دیگران وکیل خواصند و در پشت پرده خدا می داند که چه امتیازاتی رد وبدل می شود که نمونه آن را در تغییر روند استیضاح وزیر راه مشاهد کردیم .عجیب نمایندگانی شده اند نمایندگان دوره گذار مجلس .در روز روشن به راحتی نادرست می گویند و فضا را مه آلود می کنند . 
خدا رحم به ملت کنه با ترکیب مجلس بعدی . 
ممنون .یا علی 
پاسخ:
سلام
امیدوارم نمایندگان مجلس در دفاع از منافع ملی موفق باشند
هر چند عده قلیلی از این اصل پیروی نکنند!
یاعلی
لعنت خدا بر تخریب کنندگان مسئولین و خادمان به حقققققققق جمهوری اسلامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی