احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آجرک الله یا صاحب الزمان(ارواحنافداک)

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ق.ظ
احمدی نژادی - آجرک الله یا صاحب الزمان(ارواحنافداک)

باسمه تعالی

 

اللّهمّ العَن قَتَلَةَ امیرالمومنین

خداوندا!قاتلان مولایمان امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(صلوات الله علیه) را لعنت کن!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۳ ، ۰۶:۵۳
احمدی نژادی احمدی نژادی

برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ
احمدی نژادی - برچهره ی دلگشای مهدی صلوات

صفای قدم های مبارک

مولانا امام حسن مجتبی(سلام الله علیه)

صلوات

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۵
احمدی نژادی احمدی نژادی

رهبری،شیر بیشه ی منافع ملت ایران!

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ
احمدی نژادی - رهبری،شیر بیشه ی منافع ملت ایران!

باسمه تعالی

بانزدیک شدن به روزهای پایانی زمان تنظیم توافق نهایی موضوع هسته ای ایران با گروه 1+5 و مواضع اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام(پادوها و نوکران ملت ایران!) نگرانی های دلسوزان نظام اسلامی و منافع ملت ایران افزایش یافته است نگرانی هایی که بامواضع ویدئوییومکتوبوزیر امور خارجه جناب ظریف تشدید میگردد.اما در این میان آنچه که موجب دلگرمی علاقه مندان به منافع ملی میباشد حضور پر صلابت و مقتدر حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) در جایگاه رهبری این نظام مقدس است.با نگاهی به گزیده ای ازمواضع سالیان گذشته ایشان در زمینه هسته ای به روشنی در می یابیم کهرهبری،شیر بیشه ی منافع ملت ایران استو با صلابت و شجاعت و همه ی وجود چشم بدخواهان ملت ایران را از حدقه بیرون خواهد آورد کمااینکه تا کنون اینگونه بوده است لذا از همین روست که برای دشمنان این نظام و بدخواهان به دشمن درجه یک تبدیل گشته است و برای تضعیف و سقوط ایشان به هر مکری متوسل می شوند چنانچه درفتنه88غایت فعالیت فتنه گران به شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" در روز عاشورای حسینی رسید.

در ذیل برخی مواضع جانانه رهبری تقدیم عزیزان میگردد:

دیدار با کارگزاران نظام ( ماه مبارک رمضان - 1382/8/11 )

"...ما به هیچ قیمتی حق نداریم این فناوری را از دست بدهیم. این‌که بعضی کسان تبلیغ میکنند که چیز زیادی به‌دست نیامده، این هم درست نیست. این را بدانید که آنچه به‌دست آمده، بسیار برجسته و زیاد است. اگر زیاد نبود، دشمنان ما را این‌قدر حسّاس نمیکرد. کارشناسان و انسان‌های وارد و مطّلع، داورىِ درستی در این مورد دارند. ما به فناوریای رسیده‌ایم که در کشور ما بومی است؛ مهم این است. اگر امروز همه دستگاههایی را که در اختیار جمهوری اسلامی است، دشمنان ما بتوانند - که البته نخواهند توانست - از بین ببرند، این فناوری از بین نمیرود؛ چون آن را از کسی عاریه و وام نگرفته‌ایم و متخصّصان هوشمند خود ما توانسته‌اند به آن دست پیدا کنند. البته اگر به میل غربیها و مراکز قدرت جهانی بود، تا صد سال دیگر هم نمیگذاشتند که جمهوری اسلامی به چنین فناوریای دست پیدا کند و این کار، علیرغم آنها و تحریم ما انجام گرفته است. بنابراین آنچه به‌دست آمده، ارزشمند است واین دانش ارزشمند را نه دولت، نه مسؤولان، نه سازمان انرژی اتمی و نه هیچ فردی از افراد این کشور حق ندارد که از دست بدهد و روی آن معامله کند؛ قطعاً معامله‌ای هم صورت نگرفته و نخواهد گرفت...البته این آغازِ قضیه است و کار تمام نشده است. اگر ادامه این کار به همین روالی که تاکنون طرّاحی شده، ادامه پیدا کند، هیچ ایرادی ندارد؛اما اگر قرار باشد دشمنان یا مراکز قدرت، فزون‌خواهی کنند و سنگر به سنگر جلو بیایند و ما هم عقب‌نشینی کنیم، این میشود تسلیم، که به هیچ‌وجه درست نیست و اجازه چنین کاری هم داده نخواهد شد...ما در هر جا حرکتی کرده باشیم که به نقطه‌ای برسد که به منافع جمهوری اسلامی خدشه و تردید وارد شود، همان‌جا آن حرکت را بدون هیچ تردیدی قطع میکنیم. بنابراین ما راههای مسالمت‌آمیز و همراه با عزّت جمهوری اسلامی را برای حفظ کشور و این دستاورد طی میکنیم، که خطّ قرمزش این است که بخواهند در امور داخلی ما دخالت کنند. اگر بخواهند بگویند «ما میخواهیم اطمینان پیدا کنیم» ما حرفی نداریم و همین کاری که تا الان اتّفاق افتاده است، بعد از این هم همین کار در حدّی انجام خواهد گرفت.البته تصمیم‌گیرىِ نهایی، طبق قانون بر عهده مجلس شورای اسلامی است و بعد هم شورای نگهبان که بایستی آن را با شرع و قانون بسنجد. تاکنون دولت هیچ تصمیمی نگرفته و نمیتواند هم بگیرد؛الان مسؤولان محترم، کارِ مقدّماتی انجام داده‌اند. آنچه که تاکنون مسؤولان محترم - چه آقای دکتر روحانی و چه آقای رئیس‌جمهور و مسؤولان دیگر - حقیقتاً زحمت کشیدند، این است که با دقّت و ملاحظه جوانب، کار کرده‌اند و حواسشان جمع است که کاری برخلاف مبانی و اصول انجام نگیرد.بنده هم مطّلع هستم و هرجا احساس کنم که برخلاف ضوابط، اهداف و عزّت ملی و جهتگیرىِ نظام اسلامی کاری انجام میگیرد، مطمئنّاً نخواهم گذاشت و جلوش را میگیرم. البته تاکنون چنین مسأله‌ای پیش نیامده و به فضل الهی امیدواریم بعد از این هم بتوانند با همه جهات، این کار را پیش ببرند..."

دیدار با کارگزاران نظام (ماه مبارک رمضان - 1391/5/2 )

"...یک واقعیت دیگر این است، در هر برهه‌ای که ما در مقابل جبهه‌ی دشمن انعطاف نشان دادیم و با توجیه‌هائی عقب‌نشینی کردیم - مثلاً یک وقت گفتیم بگذارید بهانه را از دست دشمن بگیریم، یک وقت گفتیم بگذارید سوءظن دشمن را از خودمان زائل کنیم - دشمن مواضع گستاخانه‌تری علیه ما گرفته.در آن روزی که ادبیات مسئولین ما آلوده شد به حرفها و تعبیرات تملق‌آمیز نسبت به غرب و فرهنگ غربی، در آن روز اینها ما را «محور شرارت» معرفی کردند!چه کسی؟ آن کسی که خودش مجسمه‌ی شرارت بود. رئیس جمهور قبلی آمریکا - مجسمه‌ی شرارت - ایران اسلامی را «محور شرارت» معرفی کرد!این کِی بود؟ آن وقتی که ما در ادبیات خودمان، در اظهارات خودمان، حرفهای تملق‌آمیز نسبت به غرب و نسبت به آمریکا و اینها را تکرار میکردیم.اینها اینجوری‌اند.در همین قضیه‌ی هسته‌ای، آن وقتی که ما با اینها همراهی کردیم و عقب‌نشینی کردیم - البته برای ما تجربه‌ای بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوی آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛اینها کار ما نیست.
عقب‌نشینی‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبگارتر کرد.یک روزی بود که مسئولین ما قانع بودند که اجازه بدهند ما ۲۵ سانتریفیوژ در کشور داشته باشیم؛ آنها گفتند نمیشود! اینها قانع شدند که ۵ تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! مسئولین ما قانع شدند که ۳ تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! امروز گزارش را شنیدید، یازده هزار سانتریفیوژ داریم!اگر ما آن عقب‌نشینی‌ها را، آن انعطافها را ادامه میدادیم، امروز از پیشرفت هسته‌ای که هیچ خبری نبود، به این نشاط علمی هم که در چند سال اخیر در کشور وجود پیدا کرده - این حرکت علمی، این جوانها، این ابتکارات، اختراعات، پیشرفتهای گوناگون در بخشهای مختلف - قطعاً لطمه میخورد؛ چون اولاً نسبت به هر یک از آنها ممکن بود یک بهانه‌ای بیاورند؛ ثانیاً حرکت هسته‌ای و صنعت هسته‌ای، نماد پیشرفت یک کشور است. این هم یک واقعیت دیگر است..."

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۷
احمدی نژادی احمدی نژادی