احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

12آذر ، سالروز رسوایی جریان دروغ و فریب!!!

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ
احمدی نژادی - 12آذر ، سالروز رسوایی جریان دروغ و فریب!!!

یک سال گذشت!!!

12 آذر ، سالروز رسوایی جریان دروغ و فریب!!!

 

12آذر سالروز دعوت به مناظره دکتر محمود احمدی نژاد از حسن روحانی رییس دولت به اصطلاح راستگویان!!!میباشد(اینجا).روزی که در آن دکتر احمدی نژاد ، حسن روحانی را برای بررسی ادعاهای وی و دولت متبوعش در رابطه با عملکرد دولت های نهم و دهم و جهت اثبات سیاه نمایی های مطرح شده به مناظره فراخواند که این دعوت با گذشت یک سال از آن کماکان بی پاسخ مانده است!!!
سکوت در قبال این دعوت آشکار یک پیام روشن دارد و آن اینکه

آقای احمدی نژاد آنچه درباره شما و دولت شما گفتیم چیزی نبود جز دروغ و فریب!والسلام!

سلامتی و تعجیل در فرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۲
احمدی نژادی احمدی نژادی

ننگ نامه ژنو ، تمدید شد!لاریجانی تاییدکرد!

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ
احمدی نژادی - ننگ نامه ژنو ، تمدید شد!لاریجانی تاییدکرد!

باسمه تعالی

دوشنبه برابر با 3آذر 93 پس چندروز مذاکرات فشرده توافقنامه ننگین ژنو برای مدت 7 ماه!!!دیگر تمدید شد.این در حالی است که طبف توافق ذلت بار ژنو در سال گذشته نهایت زمان جهت رسیدن به یک توافق جامع و نهایی در رابطه با مسائل هسته ای ایران و رفع تحریم ها یک سال در نظر گرفته شده بود با توجه به اینکه این توافق خفت بار از 30دی ماه اجرایی شد آخرین مهلت تعیین شده بایستی 30 دی ماه93 باشد اما در مذاکرات اخیر وین قرار شد ننگ نامه ژنو برای 7 ماه تمدید شود!!!

علت این همه اصرار دولتمردان اعتدالی در گفتگو با دشمنان زورگوی ایران بزرگ و ملت عزیز ایران شگفت انگیز میباشد دشمنانی که برخلاف خیال خام عاشقان اعتدالی شان خباثت و عمق کینه ورزی خود را بازهم طی یک سال گذشته به نمایش گذاشتند تا شاید این ساده لوحان عاشق غرب به خود آیند ولی ظاهراً هنوز باورشان نشده است!

که امیرالمومنین(صلوت الله علیه)فرمودند:حب الشی یعمی و یصم

توافقی که قرار بود تامین کننده منافع ملی ما باشد امروز به ننگ و خفت و سرشکستگی ملی ما تبدیل شده است کسانی که هنوز به این واقعیت ایمان نیاورده اند بد نیست نگاهی به صحبتهای جان کری وزیر خارجه دولت استکباری آمریکا در پایان مذاکرات اخیر داشته باشند(اینجا) تا متوجه عمق فاجعه شوند.

آنجایی که این ملعون با صراحت و افتخار اعلام میکند فعالیتهای هسته ای ایران برخلاف 10 سال گذشته در این یکسال متوقف که شده هیچ بلکه عقب نشینی هم داشته است!و نیز میگوید این تحریم های ما بوده است که ایران را پای میز مذاکره کشانده است!همچنین عنوان میکند نگرانی های ما در این یکسال گذشته کمتر شده است اما کماکان ایران باید نگرانی های جامعه جهانی را برطرف کند و تیر آخر اینکه وی توافق خوب را در راستای تامین امنیت رژیم نجس صهیونیستی توصیف میکند! اگر این ننگ و ذلت و خواری نیست پس چیست؟

مردم شریف ایران، تا کی باید شاهد ادامه این سیاستهای ذلت بار دولت اعتدالی باشیم؟

نمایندگان مجلس،مواضع و عملکرد امروز شما در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهد شد وفاداری خود به آرمان های این ملت بزرگ و شهدای بزرگوارمان خاصه شهدای عزیز صنعت هسته ای را به اثبات برسانید که فرصت از دست رفته باز نخواهد گشت.

و آخر اینکه امروز 4آذر 93 رییس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی ، تمدید ننگ نامه ژنو را عاقلانه خواند(اینجا) این درحالی است که وی در اوج تحریم های سال91 هشتاد درصد مشکلات را ناشی از سوء مدیریت و 20درصد را ناشی از تحریم ها می دانست(اینجا) ولی ظاهراً به دلیل کارشناسی بودن نظرات ایشان و پختگی و نه پخمگی سرشار ایشان در امور مملکت مواضعشان با تغییر ناچیز180درجه ای در خدمت تمام و کمال به دولت اعتدالی و جناب هاشمی رفسنجانی میباشد.

با سخنان پر مغز جناب لاریجانی به فکر افتادم در مفهوم عقلانیت باید یک بازنگری اساسی صورت پذیرد تا بیش از این با کارهای عاقلانه عزت ملت ایران را لجن مال نکرده اند!!!

امروز بهتر درستی تصمیم سالهای گذشته دکتراحمدی نژاد در برکناری علی لاریجانی از سرپرستی تیم مذاکرات هسته ای را در می یابیم.

و در پایان سلام و درود می فرستم به محضر خادم بزرگ و بی ادعای ملت ایران دکتر محمود احمدی نژاد که سر سوزنی عزت و شرف ایران و ایرانی را به پای زورگویان و مستکبران جهانی قربانی نکرد.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۵
احمدی نژادی احمدی نژادی