احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

فتنه،فاصله میان رهبری با سران دو قوه!!!

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ
احمدی نژادی - فتنه،فاصله میان رهبری با سران دو قوه!!!

فتنه،فاصله میان رهبری با سران دو قوه!!!

در پی درگذشت مرحومه مغفوره بانو سکینه ضیایی همسر مرحوم حضرت آیت الله خاتمی مسئولین عالی رتبه نظام اقدام به صدور پیام تسلیت نمودند.این مطلب از آنجایی برجسته می شود که بانوضیایی مادر رییس جمهور سابق در دولت 8ساله اصلاحات میباشد.به دلیل آنکه سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات از سران فتنه88 و آشوبهای پس از انتخابات بوده وبه تعبیر رهبری عزیزنظام راتا مرز سقوط و بر لبه پرتگاه کشانیدند و نیز از خوش خدمتی به استکبار کثیف و در راس آنها آمریکای جنایتکار لحظه ای درنگ نورزیدند مطرود ملت باغیرت ایران و نظام اسلامی گردیدند و جالب اینکه هنوز این فتنه گران بی حیا از عملکرد خائنانه خویش به محضر ملت ایران عذرتقصیر نیاورده و در برخی اوقات پررویی نیز می نمایند!

از همان ایام پس از ختم فتنه88 باره ها مقام معظم رهبری،مردم و مسئولین را به فاصله گذاری با این فتنه گران وطن فروش توصیه فرمودند هرچند برخی برخلاف میل باطنی در ظاهر از ترس آبرو!و تبعات شغلی آینده شان!این مطلب را رعایت می نمودند و برخی نیز هیچگاه حاضرنشدند این خیانت آشکار را همصدا با ملت ایران محکوم نمایند.

به دنبال فوت مرحومه مغفوره بانوضیایی این مرزبندی رهبری حکیم انقلاب دوباره خودنمایی نمود تاجایی که حضرت آیت الله خامنه ای پیام تسلیت خویش(+)را خطاب به مردم و خانواده های عزادارصادر فرمودند در حالیکه علی اردشیر لاریجانی رییس قوه مقننه(+)و حسن روحانی رییس قوه مجریه(+)واسحاق جهانگیری معاون اول ریس دولت یازدهم(+)،پیام تسلیت خود را صراحتاً خطاب به سیدمحمدخاتمی فتنه گر اعلام نمودند!

این از آن داستان های پرغصه امروز ماست که فتنه گران و مخالفان ضد ملت و رهبری امروز توسط روسای قوای مجریه و مقننه ،تکریم می شوند.البته پر واضح است این گوشه ای از روابط محکم و صمیمی حضرات است که در این ایام از پرده فرو افتاده!

ظاهراً پس از رفتن آن"مرد"دوستان دور هم جمع شده اند!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۷
احمدی نژادی احمدی نژادی

آنجه رهبری گفت،آنچه توافق شد!

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ
احمدی نژادی - آنجه رهبری گفت،آنچه توافق شد!

باسمه تعالی

بالاخره بعد از حدود 16ماه کش و قوس بین ایران و کشورهای 5+1 و البته در حقیقت بین ایران و آمریکا در 13فروردین 94 بیانیه ای مشترک به عنوان مبنای تنظیم سند نهایی توافق جامع هسته ای در لوزان سوییس قرائت شد.بیانیه ای(+)که ما در حیرت و اندوه فرو برد!به راستی اگر قرار بود مذاکره ای صورت نپذیرد و ایران از دستاوردهای هسته ای خود کوتاه بیایدبا وضعیت توافق شده چه میزان تفاوت داشت؟

فارغ از اینکه عزت ملی ایرانیان در طی این مذاکرات چقدر لگد مال شد در این نوشته برآنم تا با توجه به حمایتهای حکیمانه و خالصانه مقام معظم رهبری از دولت اعتدالی در طول این مدت به ویژه در نامگذاری سال جدیدو سخنرانی ایشان در حرم مطهر مولانا علی ابن موسی الرضا(ارواحنافداه) میزان تطابق توافق مقدماتی مطرح شده(اینجا)با رهنمودها و خطوط قرمز ترسیمی توسط رهبری را بررسی نمایم متون قرمز رنگ مفاد توافق صورت گرفته ی اعلامی توسط تیم مذاکره کننده ایرانی میباشد.جهت رعایت حال تیم مذاکره کننده هسته ای از متون و مصاحبه های منتشره توسط دیگر اعضاء5+1 استفاده نگردیده است!

سخنان رهبری دردیدار با50هزارفرمانده بسیج سراسرکشور(92/8/29)(اینجاواینجا):

1- اصرار دارم برتثبیت حقوق ملت ایران ازجمله مسئله حقوق هسته ای،اصرار دارم بر اینکه ازحقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نبایدبشود.

سطح و ظرفیت غنی سازی و میزان ذخایر ایران برای دوره های زمانی مشخص، محدود خواهد شد و نطنز تنها مرکز غنی سازی در ایران خواهد بود + تغییر وضعیت فردو و راکتور آب سنگین اراک

بیانات رهبری در دیداربامدیران متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی(93/1/20)(اینجاواینجا):

1 - حرکت علمی هسته ای به هیچ وجه نباید متوفق و یا حتی کند شود.

یک قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد صادر خواهد شدکه... برخی تدابیر محدودیت ساز مشخص، برای یک دوره زمانی مورد توافق، لحاظ خواهد شد

2 - مذاکره کنندگان ایران باید باید برادامه تحقیق وتوسعه وپیشرفت پافشاری کنند.

3 - کسی حق معامله برروی دستاوردهای هسته ای را ندارد وکسی هم این کاررا انجام نخواهد داد.

4 - مسئولان باید درمورد دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند.

رآکتور تحقیقاتی پیشرفته آب سنگین در اراک…. بازفرآوری صورت نخواهد گرفت و سوخت مصرف شده صادر خواهد شد

5 - مذاکره کنندگان کشورمان نباید هیچ حرف زوری را ازطرف مقابل قبول کنند.

6 - روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی باایران بایدبصورت متعارف و غیرفوق العاده باشد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی …. از دسترسی های توافق شده بیشتری از جمله به منظور روشن شدن موضوعات گذشته و حال برخوردار خواهد شد + ایران اجرای پروتکل الحاقی را پذیرفته!

و نیز در دیدار بامسئولان نظام(93/4/16)(اینجاواینجا)فرمودند:

1 - حفظ تشکیلاتی مانند فردو که دشمن قادر به تخریب آن نیست و برایش غیرقابل دسترسی است.

فردو از یک سایت غنی سازی به یک مرکز هسته ای، فیزیک و فن آوری تبدیل خواهد شد

2 - تامین نیازقطعی کشوردر زمینه ظرفیت غنی سازی به میزان 190هزارسو.

3 - نباید نیازمندی های کشوروبرخی مسائل همچون تحریم هابه مذاکره گره زده شود.

همچنین رهبری عزیز دردیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی (93/11/19)(اینجاواینجا)شاخص های یک توافق خوب را این چنین بر شمردند:

1 - لغو تحریم اقتصادی علیه ایران

2 - محفوظ ماندن پیشرفت ملت ایران

3 - حفظ عزت،احترام و منافع ملت ایران

4 - روشن و غیرقابل تفسیر بودن توافق

مواضع متناقض دولتمردان ایران و 5+1 خصوصا آمریکا در اولین ساعات بعدازتوافق لوزان سوییس

5 - تعیین جزییات و کلیات توافق در یک جلسه واحد

ما در هفته‌ها و ماههای آینده برای نگارش متن برجام شامل جزئیات فنی آن در سطوح سیاسی و کارشناسی کار خواهیم کرد

واز نکات مهمی که ایشان در سخنرانی ابتدای امسال(94/1/1)(اینجا)در حرم منور رضوی فرمودند این است که:

1 - رفع تحریم ها جزء موضوعات مذاکرات است نه نتیجه آن

ایالات متحده نیز اجرای تحریم های مالی و اقتصادی ثانویه مرتبط با هسته ای را، همزمان با اجرایتعهدات عمده هسته ای ایرانبه نحوی که توسط آژانس بین المللی انرژی اتمیراستی آزمایی شود، متوقف خواهد کرد

2 - تصمیمات ایران در مذاکرات هسته ای بازگشت ناپذیر نیست(بازگشت پذیراست)

3 - مذاکره باآمریکاصرفا درقضیه ی هسته ای است ولاغیر

این تناقضات فقط با استناد به متنبیانیه پایانی میباشد حال اگر به متن ارسالی مسئولین مذاکرات به رسانه ها(اینجا)نیز استناد نماییم اوضاع خیلی بدتر میشود برخی مواد متن مذکور در ذیل می آید:

- دوره زمانی برنامه جامع اقدام مشترک در خصوص برنامه غنی سازی ایران 10 ساله خواهد بود.

- سطح غنی سازی بیش از3/67 درصدنخواهدبود.

- تعداد سانتریفیوژها از 19هزار به 6 هزار تقلیل می یابند.

- پروتکل الحاقی باید به تصویب ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برسد! (این یکی محشره!برای مجلس هم تعیین تکلیف شده!الله اکبر!)

حال اگر قرار باشدبه مصاحبه رییس جمهور جانی آمریکا(اینجا)و وزیر امورخارجه اش(اینجا)و اطلاعیه وزارت امورخارجه آمریکای پلید(اینجا)استناد بکنیم که دیگر وااسفاست!!!

و این درحالی است که مقام معظم رهبری فرمودند(اینجا):

"... اوّلا بنده با توافقی که بتواند انجام بگیرد موافقم؛ البتّه توافق بد نه. آمریکایی‌ها مکرّر تکرار میکنند و میگویند «ما معتقدیم که توافق نکردن، بهتر از توافق بد کردن است»؛بله، ما هم همین عقیده را داریم؛ ما هم معتقدیم که توافق نکردن، بهتر است از توافق بد، توافقی که به ضررمنافع ملی است، توافقی که موجب تحقیر ملّت بزرگ و با عظمت ایران است."

در پایان سلامتی و موفقیت بزرگ مدافع منافع ملت ایران حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله تعالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و جهت یادآوری دوران عزت و غرور و شرافت ملت بزرگ ایران در زمان رییس جمهور مردمی و خادم بی ادعای ملت دکتر احمدی نژاد توجه عزیزان را به گزیده ای از دستاوردهای بزرگ دولتهای نهم و دهم درزمینه فناوری هسته ای جلب مینمایم.

- تکمیل چرخه سوخت هسته ای تا تولید انبوه سانتریفیوژها در دولت نهم(+)

- غنی سازی20 درصدتا کشف منابع جدید اورانیوم در دولت دهم(+)

شادی روح شهدای هسته ای

و

سلامتی و تعجیل در فرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۰
احمدی نژادی احمدی نژادی