احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

پیام مقام معظم رهبری به سیدحسن مصطفوی چه بود!!!؟

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
احمدی نژادی - پیام مقام معظم رهبری به سیدحسن مصطفوی چه بود!!!؟

باسمه تعالی

امسال نیز طبق سنوات گذشته به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)در حرم ایشان مراسم بزرگداشتی برگزار گردید که مانند همیشه سخنران این نکوداشت مقام معظم رهبری بودند ، و باز مثل سال های گذشته قبل از شروع بیانات حضرت آقا سید حسن خمینی نوه ی حضرت امام مطالبی را اظهار داشت.بر اهل سیاست پوشیده نیست که سیدحسن خمینی روابطی عمیق و راهبردی با شخص هاشمی رفسنجانی و نیز اصلاح طلبان خاصه سیدمحمدخاتمی دارد و در سال های گذشته نشان داده روابط حسنه ای با محمود احمدی نژاد ندارد و اینک با روی کار آمدن حسن روحانی از خوشحالی سرشاری بهره مند شده اند.صحت این مطالب بر اهل دقت که روشن است کمااینکه عزیزان می توانند با رصد مواضع اخیر ایشان درستی مطالب را دریابند چنانکه امسال نیز در سخنرانی آغازین مراسم حرم امام این واقعیت دوباره عیان گردید.اما نکته عجیب مراسم امسال نحوه شروع سخنرانی مقام معظم رهبری بود.ایشان در مطلع کلام در یک اقدام بی سابقه ادعیه ای از آیات قرآن مجید تلاوت فرمودند که بسیار هشدار دهنده می نمود جهت اثبات بی سابقه بودن این امر دوستان می توانندسخنرانی های سال های گذشته را مشاهده فرمایند که برای نمونه سخنرانی های سال های 84 تا 93 در پیوندهای ذیل قابل بررسی می باشند.

به نظر می رسد تلاوت این آیات توسط رهبری عزیز جوابی بود به مواضع ناصواب سیدحسن خمینی و یا بهتر بگویم سیدحسن مصطفوی!

اما سیدحسن مصطفوی چه گفت؟(مشاهده)

وی با حمایت از شعار وحدت ملی(شعار این سال های هاشمی رفسنجانی) و تدبیر و عقلانیت( شعار انتخاباتی حسن روحانی) همسویی خود را با این جریان آشکارتر نمود و در ادامه با تخریب عملکرد سال های گذشته عنوان کرد"ما روزهای سختی را پشت سرگذاشته ایم؛ اما اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم، جز مشکلات، کینه ها و تلخی ها چیزی نمی بینیم. بنابراین باید به آینده بنگریم و به آن امید داشته باشیم"بدین صورت دین خود را به هاشمی رفسنجانی و جریان اشرافیت در کشور ادا نمود!!!و وی نیز همراه با هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی چند ضلعی تخریب احمدی نژاد را برخلاف مواضع آشکار رهبری تکمیل نمود!!!البته مطالب دیگری هم بود که بماند!

اما رهبری در جواب سیدحسن مصطفوی چه فرمودند؟(مشاهده)

جواب دو آیه قرآنی بود که تامل در این آیات حرف های دلهره آور زیادی را به دنبال دارد

"بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فى الارضین. رَبَّنا اغفِر لَنا وَ لِاِخوانِنَا الَّذینَ سَبَقونا بِالایمانِ وَ لا تَجعَل فى قُلوبِنا غِلًّا لِلَّذینَ ءامنوا رَبَّنآ اِنَّکَ رَءووفٌ رَحیم، رَبَّنآ اِنَّکَ ءاتَیتَ فِرعَونَ وَ مَلاءَهُ زینَةً وَ اَموَلًا... رَبَّنا لِیُضِلّوا عَن سَبیلِکَ رَبَّنا اطمِس عَلى‌ اَموَلِهِم وَ اشدُد عَلى‌ قُلوبِهِم فَلا یُؤمِنوا حَتّى‌ یَرَوُا العَذابَ الاَلیمَ."

به معانی این آیات توجه فرمایید:

آیه 10 سوره حشر(مشاهده)      و        آیه 88 سوره یونس(مشاهده)

وَالَّذِینَ جَاؤُوا مِن بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّکَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ﴿۱۰﴾(حشر)

فولادوند:و [نیز] کسانى که بعد از آنان [=مهاجران و انصار] آمده‏اند [و] مى‏گویند پروردگارا بر ما و بر آن برادرانمان که در ایمان آوردن بر ما پیشى گرفتند ببخشاى و در دلهایمان نسبت به کسانى که ایمان آورده‏اند [هیچ گونه] کینه‏اى مگذار پروردگارا راستى که تو رئوف و مهربانى

مکارم:و کسانی که بعد از آنها آمدند و می‏گویند: پروردگارا! ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما پیشی گرفتند بیامرز، و در دلهایمان حسد و کینه‏ای نسبت به مؤ منان قرار مده، پروردگارا! تو مهربان و رحیمی.

خرمشاهی:و کسانى که پس از آنان آمده‏اند گویند پروردگارا ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما سبقت دارند، بیامرز، و در دلهاى ما نسبت به مؤمنان کینه‏اى مگذار، پروردگارا تویى که رئوف مهربانى

 

وَقَالَ مُوسَى رَبَّنَا إِنَّکَ آتَیْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلأهُ زِینَةً وَأَمْوَالًا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا رَبَّنَا لِیُضِلُّواْ عَن سَبِیلِکَ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَى أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلاَ یُؤْمِنُواْ حَتَّى یَرَوُاْ الْعَذَابَ الأَلِیمَ﴿۸۸﴾(یونس)

فولادوند:و موسى گفت پروردگارا تو به فرعون و اشرافش در زندگى دنیا زیور و اموال داده‏اى پروردگارا تا [خلق را] از راه تو گمراه کنند پروردگارا اموالشان را نابود کن و آنان را دل‏سخت گردان که ایمان نیاورند تا عذاب دردناک را ببینند

مکارم:موسی گفت پروردگارا تو فرعون و اطرافیانش را زینت و اموالی (سرشار) در زندگی دنیا داده‏ای و نتیجه‏اش این شده که (بندگانت را) از راه تو گمراه می‏سازند، پروردگارا! اموالشان را نابود کن و دلهایشان را سخت (و سنگین) ساز، تا عذاب دردناک را نبینند ایمان نیاورند.

خرمشاهی:و موسى گفت پروردگارا تو به فرعون و بزرگان قومش در زندگانى دنیا، زینت و مال و منال بخشیدى، پروردگارا، که سرانجام [مردمان را] از راه تو گمراه دارند، پروردگارا اموالشان را بى‏برکت گردان و دلهایشان را سخت کن که تا زمانى که عذاب الیم را ببینند، ایمان نیاورند

همانطور که ملاحظه می فرمایید معانی تکان دهنده و بیم دهنده ای در این آیات می باشد که حاکی از حقایق تلخی است که به این زیبایی رهبری عزیز با استفاده از آیات قرآن مجید آنها را بیان فرمودند حقایقی که در زمانی نه چندان دور برای دیگر آحاد جامعه نیز عیان می گردد.

باز هم عرض می کنم برای اینکه به اهمیت مطلب واقف گردید کافی است سخنرانی ها سال های گذشته رهبری عزیز را مشاهده بفرمایید تا متوجه عمق تهدید و خطر گردید.

از خداوند متعال صحت و سلامت رهبری عزیز و دفع فتنه ی فتنه گران را مسئلت می نمایم.


سخنرانی های مقام معظم رهبری درحرم حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)

سال84   سال85    سال86   سال87   سال88   سال89   سال90   سال91    سال92

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی