احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

سالروز حماسه13خرداد1388گرامی باد

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ق.ظ
احمدی نژادی - سالروز حماسه13خرداد1388گرامی باد

باسمه تعالی

13خرداد 1388یادآور حماسه ای تاریخی برای ملت شریف ایران و جریان عدالتخواه می باشد.زمانی که در آن طی برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 1388 دکتر احمدی نژاد در مناظره با میرحسین کذاب!!!پرده از چهره ی کریه جریان پلید نفاق و دروغ برداشت و حمایت بی نظیر ملت ایران را به دست آورد .حماسه ای که نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران گردید و ماهیت دو جریان واقعی موجود در نظام سیاسی و اقتصاد و فرهنگی کشور عزیزمان ایران را به ایرانیان عزیز نشان داد.چنانچه در ادامه هم حقانیت مطالب مطروحه دکتراحمدی نژاددر این مناظرات عیان گردید و شاهد چندماه فتنه انگیزی این پست فطرتان قدرت طلب بودیم تا جایی که در نهایت کار را به توهین به مقدسات و خصوصاً ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه) کشاندند.ماهیتی که دکتراحمدی نژاد با بصیرت و فراست خود همان ایام انتخابات برملا نمود و تاسف انگیزتر آنجا که سران حامی این فتنه گران هنوز از حمایتهای خائنانه ی خود از این ملعونین اعلام رضایت می کنند که بایستی ریشه ی دریده گویی های این جماعت طی ماه های گذشته علیه دکتر احمدی نژاد را در حماسه13 خرداد88 جستجو نمود.

گزیده مناظره

دکتر احمدی نژاد و میرحسین کذاب!!!

در ادامه توجه عزیزان را به تذکرات رهبری عزیز به دکتراحمدی نژاد در ادامه حماسه سال88 معطوف می دارم:

بیانات در مراسم تنفیذ حکم دهمین دوره ریاست جمهوری  ۱۳۸۸/۰۵/۱۲

البته در کنار علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان به رئیس جمهور محترم - که ایشان علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان زیادی در داخل کشور، حتّی در خارج از کشور دارند - دو دسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دیگر هم هستند که باید به اینها توجه کرد؛ یعنی حضور آنها را بایستی محاسبه کرد: یک دسته مخالفان عصبانی و زخم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خورده هستند. مطمئناً اینها در این دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی چهارساله، در مقام معارضه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی با دولت برخواهند آمد. مخالفت کردند، باز هم مخالفت خواهند کرد. لیکن یک دسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دیگر هم هستند که اینها جزو نظامند، با رئیس جمهور، با نظام هیچ دشمنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ندارند؛ ممکن است منتقد باشند. این منتقدان را بایستی به حساب آورد؛ نظرات آنها را باید شنید؛ آنچه که قابل فهم است، قابل قبول است، آن را پذیرفت. و من امیدوارم که همین جور عمل بشود و ان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شاءاللَّه خواهد شد.

بیانات در دیدار اعضای هیئت دولت ۱۳۸۸/۰۶/۱۶

یکی اینکه بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد. این نکته‌‌‌‌‌‌ی اول.


پی نوشت:

سالروز رحلت حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) را خدمت همه ی ارادتمندان ایشان، عدالتخواهان و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می نمایم انشاالله که ما توفیق ادامه ی راه امام و سپردن پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن را داشته باشیم.

 

 
 
 

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه) صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی