احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

هاشمی رفسنجانی اعتراف کرد!!!

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ
احمدی نژادی - هاشمی رفسنجانی اعتراف کرد!!!

باسمه تعالی

برخلاف آنچه طی سال های گذشته از طریق صدا و سیما و اعوان و انصار هاشمی رفسنجانی در رابطه با انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران القا گردیده است این بار خود هاشمی رفسنجانی اعتراف نمود که نه تنها با رهبری فردی ایشان موافق نبوده بلکه ناخودآگاه بیان داشته که در انتخاب ایشان نیز نقشی نداشته است!!! علی رغم اینکه طی سال های گذشته صدا و سیما و رسانه های حامی هاشمی رفسنجانی مکرر در مکرر به مناسبت ، صحبت های هاشمی رفسنجانی را در بیان خاطرات وی از حضرت امام(رحمة الله علیه) مبنی بر تایید رهبری عزیز پخش می نمودند و وانمود می کردند که این صحبت ها قبل از رای گیری در مجلس خبرگان رهبری بیان شده و تاثیر بسزایی در انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران داشته است. وی با بیان خاطره ای از آن دوران اعتراف نمود نه تنها موافق انتخاب فردی ایشان نبوده بلکه در تایید ایشان هم نقشی نداشته و بیان تاییدات حضرت امام در مورد رهبری عزیز پس از انتخاب ایشان توسط مجلس خبرگان رهبری صورت گرفته است!!!در حالی که طی سال های گذشته عکس این قصه نمایش داده شده است!!!اصل مطلب منتشر شده را دراینجامشاهده بفرمایید.

"...آیت‌الله خامنه‌ای با رهبری فردی مخالفت کردند.من هم مخالف بودم....سپس پیشنهاد رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شد. خود ایشان پشت تریبون رفتند و گفتند من با رهبری شورایی مطابق قانون اساسی موافقم و با رهبری فردی مخالفم. پس چگونه نامزد بشوم؟
من که جلسه را اداره می‌کردم،گفتم اکنون با رای خبرگان، رهبری فردی قانون شده و چاره‌ای نیست.سرانجام آقای خامنه‌ای با 60 رای از 74 عضو حاضر رای آوردند و مساله به این مهمی به این خوبی حل شد.من هم در چند مورد صحبت کوتاهی کردم و نظرات امام را درباره صلاحیت رهبری آقای خامنه‌ای نقل کردم.از قول حاج احمد آقا و آیت‌الله موسوی اردبیلی هم که در جلسه خدمت امام بودند، همین مضامین تایید شد...."

اگر به همین ترتیب خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی ادامه یابد احتمالاًخلاف گویی هایی بیشتری روشن گردد!!! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی