احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

ساعت ، برجام ، مجلس

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

باسمه تعالی

ساعت ، برجام ، مجلس

از ساعت 24 سی ام شهریور هرسال طبق مصوبه مجلس بایستی ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب و طبق همان مصوبه درساعت24 اول فروردین هرسال یک ساعت به جلو کشیده می شود.هنگامی که این واقعه قانونی امروز31 شهریور94 مجدداً به وقوع پیوست به یاد اختلاف مجلس هفتم و دولت نهم افتادم زمانی که دولت نهم طی مصوبه ای(اینجا) مصوبه ی دولت هاشمی رفسنجانی در سال1370 (اینجا) مبنی بر تغییر ساعت در طول سال (به همین روش فعلی)را لغو نمود.اقدامی کاملاً قانونی و در حیطه اختیارات دولت و با تایید هیات دولت. اما این اقدام قانونی به کام نمایندگان مجلس خوش نیامد و این دستاویزی شد برای ایجاد حاشیه های فراوان برای این اقدام قانونی دولت که در نهایت کار به آنجا رسید که نمایندگان مجلس هفتم طی مصوبه ای(اینجا) تغییر ساعت رسمی در طول سال به شیوه فعلی را تبدیل به قانون نموده و مصوبه دولت دکتر احمدی نژاد را بی اثر نمودند.اقدامی که در همان زمان حتی در داخل مجلس واکنش های متعددی را برانگیخت(اینجا)نسبت به ورود مجلس در اموری که مربوط به دولت و درحیطه اختیارات قانونی آن میباشد ولی شد آنچه شد!!!

اما امروز در کمال ناباوری شاهد اتفاقات عجیبی در صحنه سیاسی کشور می باشیم.به دنبال عزم راسخ دولت یازدهم در به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای و حصول توافق هسته ای در این راستا،مشاهده می شود علی رغم تعهدات سنگین و طولانی مدت جمهوری اسلامی ایران درذیل این توافق، رسماً و علناً دولت اعتدالی و وکیل الدوله های مستقر در مجلس شورای اسلامی، قوه مقننه را از بررسی و دخالت نسبت به توافق حاصله منع می نمایند تا جایی که تا این تاریخ هنوز دولت اعتدالی از ارائه رسمی توافق هسته ای مذکور به مجلس خودداری نموده است و عجیب اینکه برخی نمایندگان مجلس هم در این میان جانب دولت را گرفته اند و جاده صاف کن دولت شده اند! اقدامی که بااستنادبه گزار ش رسمی مجموعه شورای نگهبان(اینجا و اینجا) یقیناً برخلاف قانون میباشد.بی شک مجموعه شورای نگهبان بالاترین مرجع حقوقی کشور میباشند.

مع الاسف باز هم دولت و وکیل الدوله ها از ورود مجلس به بررسی و اعمال وظیفه قانونی نسبت به توافق هسته ای جلوگیری می نمایند.

واقعاً کدام مهمتر است تغییر قانونی ساعت رسمی کشور یا اعمال غیرقانونی تعهدات سنگین و طولانی مدت توافق هسته ای به میهن مان؟

امیدوارم نمایندگان مجلس با انجام وظیفه و رسالت تاریخی خود در این مقطع سرنوشت ساز تاریخ جمهوری اسلامی ایران و حتی تاریخ جهان مدال افتخار تاریخ را برای همیشه نصیب خود نمایند و الا در زمره شرمندگان تاریخ خواهند بود.

در پایان دوستان را به مطالعه گزارش حقوقی مجموعه شورای نگهبان درباره توافق هسته ای(اینجا) خصوصاً جمع بندی آن دعوت می نمایم یقیناً پاسخ بسیاری از شبهات مطروحه دریافت خواهد شد.

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۲
احمدی نژادی احمدی نژادی

ایام رسوایی!

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

باسمه تعالی

ایام رسوایی!!!

به دنبال برگزاری جلسات کمیسیون برجام با مسئولین و کارشناسان موافق و مخالف این توافق شاهد اتفاقات جالبی بودیم،از جمله شفاف شدن مکنونات قلبی و مرزبندی های واقعی عده ی قابل توجهی از مسئولین و سیاسیون.اظهارات صریح و شفاف برخی مسئولین و نمایندگان مجلس از جمله بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و نیز حاج آقای ابوترابی فرد نائب رییس مجلس و نیز عدم حضور دکتر ولایتی،طیب نیا وزیر اقتصاد،سیف رییس کل بانک مرکزی در کمیسیون برجام (اینجا)!!!

ظاهراً ایام حساسی از تاریخ انقلاب را سپری می کنیم ایامی که قبول یا رد توافق برجام نقطه عطفی در مسیر آن میباشد از همین روست که بسیاری از مسئولین بی پرده موضع خود را در قبال برجام اعلام می کنند چون آنها نیز به اهمیت این امر واقف اند!

یا الان یا هیچ وقت دیگر!

اما در این نوشته توجهات را به مواضع عجیب و بدیع حاج آقای ابوترابی فرد جلب مینمایم شخصیتی که شاید عده کثیری تصور نمی کردند وی در قبال دولت اعتدالی و توافق برجام و مخالفان برجام چنین بی پرده و بی واهمه و عصبانی موضع گیری نماید.

از توجیه متن فارسی برجام گرفته(اینجا) تا توهین به نمایندگان مخالف برجام و توهین به سعید جلیلی به دلیل حضور در کمیسیون برجام(اینجا) و حمله به صدا و سیما(اینجا).

و این رفتار دقیقاً و دقیقاً در تضاد با دستور صریح مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی دقیق متن توافق هسته ای میباشد(اینجا)!یا للعجب!چه روزگاری شده است! کسانی که مدعی ولایتمداری و دفاع از آستان مقدس ولایت فقیه بودند امروز تمام قد و آشکارا در مقابل دستورات صریح ولی فقیه ایستاده اند!کسی که روزی نامه محرمانه ،شاید خیلی محرمانه،شاید سری  رهبری عزیز خطاب به دکتر احمدی نژاد را به بهانه حمایت از رهبری و ولایت فقیه منتشر نمود(اینجا و اینجا و اینجا) امروز دستور آشکار و صریح و واضح وعمومی رهبری را به دیوار میزند!

ظاهراً ایام رسوایی فرا رسیده است!

امروز دلیل افشاگری سال88 علیه رییس جمهور انقلابی و مومن آن روز را می فهمیم.

فاعتبروا یا اولی الابصار

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۶
احمدی نژادی احمدی نژادی