احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

درس بزرگ حضرت آیت الله خامنه ای به همه!

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ
احمدی نژادی - درس بزرگ حضرت آیت الله خامنه ای به همه!

باسمه تعالی

 

درس بزرگ حضرت آیت الله خامنه ای به همه!

 

به گزارش سایت حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله تعالی)(اینجا) صبح روز سه شنبه29مهر93متن بیانات رهبری عزیز با دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و 2500شهید شهرستان نجف آباد اصفهان مورخ 1392/4/10 در این کنگره منتشر شد(اینجا)

در میان صحبت های رهبری بزرگوار قسمت ذیل نظرم را جلب نمود:

"...انصافا نجف‌آباد یکی از پیشروترینِ شهرستانها بود؛ کمتر جایی را ما سراغ داریم که مثل نجف‌آباد از نهضت امام (رضوان‌الله‌علیه) استقبال کرده باشند؛ که البته عمده‌اش به برکتمرحوم آقای منتظریبود. ایشان خب شاگرد امام و علاقه‌مند به امام و ارادتمند به امام و معتقد به مبارزه و به انقلاب بودند..."

مبهوت شدم از این همه انصاف و تقوی!!!الله اکبر!

ذکر خیر از مرحوم آقای منتظری در جلسه و جمعی که میتوانست هیچ ربطی به ایشان نداشته باشد با توجه به مواضع شدیداً مخالف ایشان علیه رهبری طی سالیان متمادی خصوصاً مسائل مربوط به سال76 و فتنه سال88 آن هم در میان جمعی که ظاهراً هیچ نسبتی با آقای منتظری ندارند که مبادا شائبه ی تظاهر و ریا و عوام فریبی بوجود آید علاوه بر آن در یک جلسه خصوصی و بسته که محتوای آن پس از حدود یکسال منتشر گردیده است

تنها و تنها حکایت از یک واقعیت بزرگ می کند و آن هم تقوا و انصاف وصف ناپذیر حضرت آیت الله خامنه ای حتی نسبت به مخالفان شدید ایشان می باشد

ویژگی ممتاز و برجسته ای که در سیره ی انبیا و اولیای الهی میتوان نظیر آن را یافت

عمل نورانی رهبری عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران درسی است ماندگار برای عموم ملت ایران خصوصاً مسئولین و سیاستمدارانی که به منظور حذف مخالفان خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند

سلامتی رهبر عالیقدر کشور عزیزمان ایران رااز خداوند متعال مسئلت می نماییم

سلامتی و تعجیل در فرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۳
احمدی نژادی احمدی نژادی

کنایه سنگین آیت الله جنتی!!!

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۸ ب.ظ
احمدی نژادی - کنایه سنگین آیت الله جنتی!!!

کنایه ی سنگین آیت الله جنتی به رییس دستگاه قضا!!!

 

در برنامه شناسنامه(اینجا)مورخ 25 مهر ماه 1393 در مصاحبه با آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران بیان گردید:

"من تعجب می کنم از این ها که این حرف ها را می زنند.چرا این ها سوال نمی کنند دو نفر دیگر از سران فتنه باید آزاد باشند؟یکی از آن ها که همین طور دارد راه می رود  و زیرآبی می رود و راه دو نفر دیگر را ادامه می دهد. باید اعتراض شود که چرا این افراد دستگیر نشدند نه این که چرا آن دو نفر در حصر هستند. این اعتراض به جا است و حق هم هست و جوابی ندارد.

 یکی دیگر از سران فتنه هم به من گفتند بیست هزار صفحه پرونده دارد و جرم او هم واضح واضح است و مدتی فراری بود،و بعد هم برگشت.چرا این تا حالا مانده است. اعتراض به این مسائل به جا و درست است؛خدا می داند رسیدگی به این پرونده تا چه زمانی قرار است ادامه یابد.تا زمان ظهور ادامه پیدا می کند."

سلامتی و تعجیل در فرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۸
احمدی نژادی احمدی نژادی

اعتدالیون یا داعشیون!!!

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ
احمدی نژادی - اعتدالیون یا داعشیون!!!

باسمه تعالی

 

اعتدالیون یا داعشیون!!!

 

جایی خواندم زمان جنگ تحمیلی علیه ملت ایران جمعی از رزمندگان و فرماندهان به دیدار عالم وارسته و عارف واصل حضرت آیت الله العظمی بهاءالدینی(رحمة الله علیه) نائل آمده بودند که از سفره معرفت ایشان لقمه ای برگیرنددر این دیدار ایشان نکته ی عمیق و زیبایی را متذکر شده بودند که شاید در آن ایام عجیب به نظر می رسید ایشان فرموده بودند عزیزان هرکدام از شما یک صدام درون وجودتان دارید سعی کنید صدام وجودتان را از بین ببرید!!!

چندمدتی است شاهد ظهور گروهی خونخوار به نام داعش هستیم که به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمیکنند نکته ای که درمورد این جماعت وحشی برجستگی خاصی دارد این است که اینان هیچ کس را به غیر ازخود قبول نداشته و جهت نابود نمودن مخالفان و حتی بیطرفان نسبت به خود ذره ای درنگ نمی کنند!!!با این معیار باید گفت متاسفانه بسیاری از ما بخشی از وجود خود را در اختیار این داعش خبیث قرار داده ایم!چرا که غیر از خود را نه تنها قبول نداریم بلکه در راه نابودی و حذف آن هم تلاش وافری مصروف می داریم!

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال92 و تصدی قوه مجریه توسط مدعیان منش اعتدالی شاهد رفتارهای حذفی بسیار ناپسندی از این جماعت مدعی تدبیر بودیم.تا جایی که دعای فرج سایت ریاست جمهوری نیز از تیغ تیز اینان در امان نماند!

متاسفانه دولت به اصطلاح اعتدالی در این مدت اقدام به حذف بسیاری از مستندات و خبرهای مربوط به دولت دکتر احمدی نژاد نموده است که این مسئله در سایت های متعلق به دولت  نمود بیشتری دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می نمایم:

- حذف دعای فرج از سایت ریاست جمهوری(اینجاواینجا)

- حذف کلیه سخنرانی های رییس جمهور دکتر احمدی نژاد از سال84 تامرداد92در سایت ریاست جمهوری

که با فشار افکار عمومی و رسانه ها دوبار بازگردانده شد(اینجاواینجا)

- حذف فیلم ها و فایل های صوتی مربوط به دکتر احمدی نژاد در خبرگزاری دولتی ایرنا(اینجا)

- حذف بی سر و صدای سایت خبری "شبکه ایران"(www.inn.ir)اوایل سال93 به بهانه تغییرات و پیوند نمودن آن به سایت روزنامه ایران که هنوز پس از گذشت حدود6ماه این سایت خبری راه اندازی نشده است!!!

- و عجیب تر ازهمه حذف دوباره ی تمامی سخنرانی های دکتر احمدی نژاد از سال84تامرداد92در سایت ریاست جمهوری(اینجا)!!!

واقعاً عجیب است کینه ورزی تا کجا؟فریب و دروغگویی تا کجا؟این حضرات نه تنها با جریان عدالتخواهی مشکل دارند بلکه تاریخ و تاریخ نگاری را هم قبول ندارند!

این چه اعتدالیست؟شاید از نوع داعشی است!

به مسئولین دولت مدعی اعتدال میگویم فرق شما با جریان تکفیری و داعشی چیست؟حذف مخالفان با این غیظ و کینه از مولفه های تفکر اعتدالی است یا تفکر تکفیری و داعشی؟

تا فرصت باقی است اشتباهات این ایام را جبران کنید که این اعمال شما در تاریخ ثبت خواهد شد.

در روایت آمده است که دو زمان خداوند متعال می خندد

زمانی که اراده نماید فردی را عزیز کند و همه بخواهند اورا ذلیل کنند

و زمانی که بخواهد فردی را ذلیل کند و همه بخواهند اورا عزیز کنند

چراغی را که ایزد برفروزد            هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

 


پی نوشت 93/07/14 :

مسئولین دولت اعتدالی!!!در یک عقب نشینی آشکار مجدداً سخنرانی های دکتر احمدی نژاد رییس جمهور سابق و اخبار مربوط به دولت های نهم و دهم را به سایت ریاست جمهوری بازگرداندند هم اکنون این مطالب برای مخاطبان قابل استفاده میباشدامیدوارم از این پس شاهد اقدامات داعشی!!!از دولت اعتدالی!!!نباشیم انشاالله!

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۲
احمدی نژادی احمدی نژادی