احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

زوال اخلاق در خانواده هاشمی رفسنجانی!

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

باسمه تعالی

زوال اخلاق در خانواده هاشمی رفسنجانی!

روز گذشته دوخبر از خانواده هاشمی رفسنجانی در صدر اخبار قرار گرفت یکی سخنرانی شخص هاشمی رفسنجانی(اینجا و اینجا )که در آن هاشمی رفسنجانی سیاست های دولت دکتر احمدی نژاد را به مرض هاری!!! تشبیه نموده است!

و در مورد دیگر مصاحبه همسر هاشمی رفسنجانی میباشد( اینجا) که حکم قوه قضاییه برای جرایم فرزندش مهدی هاشمی را پدرسوخته بازی!!!عنوان نموده است عفت مرعشی همان کسی است که سال 88 مردم را به شورش های خیابانی در حمایت از فتنه گران دعوت نمود( اینجا).

چند نکته در این میان قابل توجه است:

1 - اولین و مهمترین نکته زوال اخلاق و دین در میان خانواده هاشمی رفسنجانی است چرا که این سخنان هرگز از جانب متقین و متدینین و متخلقین به آداب اسلامی صادر نمی گردد.

2 - اگر این صحبتها از طرف کسانی غیر از خانواده هاشمی رفسنجانی بیان می شد امروز چه سرنوشتی را انتظار می کشیدند؟برخورد دستگاه قضا با آنها چگونه بود؟اگر یک جوان وبلاگ نویس سخنی هزار بار خفیف تر از این را می نوشت با او چه می کردند؟

3 - اگر کسی دوران ریاست هاشمی رفسنجانی را با این ادبیات سخیف یاد کند و آن را به حیوانات وحشی تشبیه نماید برای او چه اتفاقی می افتد؟

4 - نقش قوه قضاییه در این بین چیست آیا قوه قضاییه شهامت رسیدگی به این تخلفات آشکار و بین را دارد؟واقعا فلسفه وجودی جمهوری اسلامی و دستگاه قضا اسلامی چیست؟مماشات با زیاده خواهان!!!

همانطور که قبلاً عرض نمودم بایستی از فراگیر شدن و بروز تفکر تکفیری و داعشی ترسید و مراقب ترویج این تفکر بود تفکری که هیچ کس جز خود را برنمی تابد.

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنا فداه) صلوات

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
احمدی نژادی احمدی نژادی

احمدی نژاد

هاشمی رفسنجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی