احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

ایام رسوایی!

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

باسمه تعالی

ایام رسوایی!!!

به دنبال برگزاری جلسات کمیسیون برجام با مسئولین و کارشناسان موافق و مخالف این توافق شاهد اتفاقات جالبی بودیم،از جمله شفاف شدن مکنونات قلبی و مرزبندی های واقعی عده ی قابل توجهی از مسئولین و سیاسیون.اظهارات صریح و شفاف برخی مسئولین و نمایندگان مجلس از جمله بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و نیز حاج آقای ابوترابی فرد نائب رییس مجلس و نیز عدم حضور دکتر ولایتی،طیب نیا وزیر اقتصاد،سیف رییس کل بانک مرکزی در کمیسیون برجام (اینجا)!!!

ظاهراً ایام حساسی از تاریخ انقلاب را سپری می کنیم ایامی که قبول یا رد توافق برجام نقطه عطفی در مسیر آن میباشد از همین روست که بسیاری از مسئولین بی پرده موضع خود را در قبال برجام اعلام می کنند چون آنها نیز به اهمیت این امر واقف اند!

یا الان یا هیچ وقت دیگر!

اما در این نوشته توجهات را به مواضع عجیب و بدیع حاج آقای ابوترابی فرد جلب مینمایم شخصیتی که شاید عده کثیری تصور نمی کردند وی در قبال دولت اعتدالی و توافق برجام و مخالفان برجام چنین بی پرده و بی واهمه و عصبانی موضع گیری نماید.

از توجیه متن فارسی برجام گرفته(اینجا) تا توهین به نمایندگان مخالف برجام و توهین به سعید جلیلی به دلیل حضور در کمیسیون برجام(اینجا) و حمله به صدا و سیما(اینجا).

و این رفتار دقیقاً و دقیقاً در تضاد با دستور صریح مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی دقیق متن توافق هسته ای میباشد(اینجا)!یا للعجب!چه روزگاری شده است! کسانی که مدعی ولایتمداری و دفاع از آستان مقدس ولایت فقیه بودند امروز تمام قد و آشکارا در مقابل دستورات صریح ولی فقیه ایستاده اند!کسی که روزی نامه محرمانه ،شاید خیلی محرمانه،شاید سری  رهبری عزیز خطاب به دکتر احمدی نژاد را به بهانه حمایت از رهبری و ولایت فقیه منتشر نمود(اینجا و اینجا و اینجا) امروز دستور آشکار و صریح و واضح وعمومی رهبری را به دیوار میزند!

ظاهراً ایام رسوایی فرا رسیده است!

امروز دلیل افشاگری سال88 علیه رییس جمهور انقلابی و مومن آن روز را می فهمیم.

فاعتبروا یا اولی الابصار

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۲)

سلام خدمت حاج رشید

آب گل آلود شد و ...؟
آخه برجام چه ربطی به اقای احمدی نزاد داره؟
ضمن اینکه ایشان هنوز اینقدر ذلیل نشده اند که برای اثبات حقانیتشون نیاز به این مطالبی که شما فرمودید باشه .


پ.ن1
اگر نقد ،نظر، تحلیل و بحثی درمورد بیانات مظاهر جلال و جمال نظام (آقایان جلیلی و ظریف )* در جلسه برجام دارید محروم نفرمایید خوشحال میشیم بشنویم


پاسخ:
سلام
به هرحال آقامحسن اینها سند رسوایی حضرات است چه بخواهید چه نخواهیدوسند مظلومیت دکتر احمدی نژاد ویارانش از جمله مهندس مشایی.
از اینکه میبینم با جناب "آشنا" مشاور رییس جمهور اعتدالی در یک جبهه قرار گرفته اید تعجب نکردم!چون نتیجه مواضع حضرتعالی بهتر از این نمیشد!
از اینکه می بینید جمال نظام برای شیطان بزرگ جلوه گر شده است به خودتون افتخار کنید!
این جماعت تنها توهم انحراف داشتند . اما در این دو سال حقایت هر روز روشت نرشده و به فضل اهی جور یخواهند خورد که نفهمند از کجا بوده ، همانطور که در سال 1392 با 4 میلیون خوردند !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی