احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

پسر آقای هاشمی!

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

باسمه تعالی

پسر آقای هاشمی!!!

به مناسبت زندانی شدن مهدی هاشمی رفسنجانی مفسد اقتصادی-امنیتی یاد افشاگری های سال88 دکتر احمدی نژاد در مناظره با میرحسین موسوی خائن فتنه گر افتادم.هر چند با تاخیر ولی بالاخره پس از 6 سال ادعاهای دکتر احمدی نژاد مبنی بر فساد پسر هاشمی رفسنجانی اثبات شد.به دریده گویان و هتاکان به خادم بی ادعای ملت میگویم سکوت دکتراحمدی نژاد همیشگی نخواهد بود خودتان را برای مناظره های پیش رو آماده کنید!

فایل تصویری افشاگری های دکتر احمدی نژاد در سال88

در آپارات

5مرتبه توسط مدیریت سایت آپارات حذف شد!!!

درصندوق بیان

سلامتی و تعجیل درفرج مولاناصاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۱۴)

سلام

بله خوشبختانه ایشان هم به رحیمی و بقایی پیوستند
البته اکبر آقا فرمودند به زودی ازاد میشی و جامعه از خدمات شما بهره مند میشه :)


یاد مناظره ها به خیر چه هیجانی داشت...
سر مناظره کروبی و احمدی نزاد چقدر خندیدیم.


پ.ن:
سال 84 دوبار به حاج محمود رای دادم کلی هم توی ستادش زحمت کشیدیم اون دوتا رای حلالش.
یه بارم سال 88 به ایشان رای دادم که قدر ندونست و ایشالا سر پل صراط  یقه شو میگیرم.

پاسخ:
سلام
درسته خیلی ها تو زندان اند ولی برادر هر گردی گردو نیست!!!
رشوه از شرکت نفتی خارجی و خیانت های امنیتی و اختلاس کجا ما بقی جرائم کجا؟آن هم وقتی پشتت به بابات گرم باشه!
و عجیب اینکه با کمال پررویی خانوادگی نامه میدند این حکم دروغه!یعنی باید به حال این مردم گریه کرد که چنین حاکمانی داشتند!
الحمدلله احمدی نژاد اینها را رسوا کرد باید هم هرروز به احمدی نژاد فحش بدند حق دارند
ولی ماهم به اونها میگیم عصبانی باشید وازعصبانیت بمیرید!
تازه اول عشقه
سلام

ایول به دکتر
اون شب ترکوند این بت سرمایه داری را...

آخر فیلم نوشته:
مناظره های 96!!!
یعنی چی؟
پاسخ:
سلام
یعنی اینکه باید منتظر رسوایی چندباره این حضرات پررو در مناظرات رو در رو باشیم ان شاالله
زودتر شدچه بهتر !نشد ان شاالله مناظرات انتخابات96
فرمایش شما در مورد مهدی هاشمی کاملا درسته بنده اگر قاضی بودم شک نکنید برای ایشان فقط حکم اعدام صادر میکردم.

اما متوجه نمیشم هرگردی گردو نیست یعنی چی؟
مسئولین دولت قبل به ناحق محکوم شدند؟  مثلا برای ایجاد توازن این اتفاق افتاده؟


پ.ن:
تا جائیکه ما مشاهده کردیم اقای احمدی نژاد این اواخر همه رو مورد عنایت قرار دادند
از م.ه بگیر تا حاج حسین کیهان
حالا مرجع ضمیر "اونها" که فرمودید از عصبانیت بمیرند دقیقا چه کسانی اند؟ (فقط یه جور حساب کنید بالای 65 میلیون نفر نشه)
این حقد و خشم انقلابیتون رو  نگه دارید برای دشمن.

پاسخ:
وقتی شما مهدی هاشمی مفسداقتصادی امنیتی را کنار محمدرضا رحیمی و بقایی که هنوز حکمی علیه اش صادر نشده میگذارید خوب معلومه این اوج بی انصافی و بی تقوایی است!خصوصا اینکه برای حمید بقایی هنوز حکمی صادر نشده وحتی شاید در مرحله دادسرا دعوا علیه ایشان رد شود!از همین رو هر گردی گردو نیست!
ما میگیم کسایی از عصبانیت بمیرند که بعد از 2 سال هنوز به دکتراحمدی نژاد و دولتش توهین میکنند وتهمت میزنند البته فصل رسوایی از راه رسیده است!
این صحبتهای ماراهم آقامحسن تفسیر به رای نکن خواهشاً!
ای کاش شما این همه بصیرت تون را میگذاشتید برای مبارزه بادشمن و فتنه گران خائن نه نابود کردن زنده کننده ارزشهای امام و انقلاب!
وقتی شما می گید یاران احمدی نژاد به ناحق محکوم و زندانی شدند یعنی دارید از قوه قضاییه ایراد می گیرید و تهمت می زنید/ رییس قوه قضاییه به دستور مقام معظم رهبری انتخاب می شوند یعنی شما دارید از فردی که زیر نظر رهبری کار می کند و در واقع از خود رهبر انتقاد می کنید.
یعنی رهبر این تخلف از قانون قوه قضاییه را می بینند ولی سکوت می کنند
یعنی از نظر شما رهبر انقلاب یا به دلیل ترس یا به دلایل دیگر توان انتقاد یا برخورد با قوه قضاییه و دفاع از مظلوم را ندارد

واقعا   نظر شما اینه؟
پاسخ:
باسلام
اول-یاران احمدی نژاد!عبارت تامل برانگیزی است!چندنفراز دولتمردان نهم و دهم به دلیل تخلف در دولتهای نهم ودهم محکوم شده اند؟
دوم-ما تابع قانونیم ولو اجرای قانون را عادلانه ندانیم انتقاد از مسئولین اجرایی جزء ابتدایی ترین حقوق مردم هرکشوری است
سوم-استنباط حضرتعالی با بیانات صریح مقام معظم رهبری در تعارض صد در صد است کما اینکه ایشان به این مطلب در دیدار با دانشجویان در گذشته پاسخ داده اند
چهارم-مگر وقتی ما از صداوسیما انتقاد میکنیم به معنای نفی رهبری است؟آیا همه امور صداوسیما مورد تایید رهبری است؟مسلما اینطورنیست در مورد بقیه مجموعه ها نیز به همین صورت میباشد
پنجم-به نظرم میرسه باعرض معذرت جنابعالی شناختی از دستگاه قضایی نداریدو تاکنون بحمدالله گذرتان به این مجموعه عریض وطویل نیفتاده است!چنانچه خود رییس قوه قضاییه هم ادعای تایید تمام مسائل جاری در سیستم قضایی را ندارد چه برسد به رهبری!
ششم-یادمان باشد این مملکت قانون اساسی دارد و هرکس در چارچوب قانون باید پاسخگوی وظایف خود باشدنه بیشتر نه کمتر از جمله رییس دستگاه قضا!
موفق باشید
بوققققققققققققققققققققققققققققققق احمدی نژاد هاله نور ررررررررررررررررررررررررر
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ یک بیسواد افراطی منحرف
برادر عزیز
شما دارید با این رفتارتان عدالت قوه قضاییه را به رسمیت می شناسید. حال آنکه دادگاههایی که بر خلاف دستور شرع و صریح قانون اساسی به صورت غیرعلنی تشکیل می شوند از اساس باطل هستند و احکامشان هم مطلقا جای اعتنا ندارد. خواه این احکام در مورد رحیمی صادر شود و خواه مهدی هاشمی. دستگیری افراد و زندانی کردن آنها بدون حکم دادگاه و صرفا برای بازجویی و کشف جرم هم خلاف شرع بین است و در این خصوص تفاوتی بین بقایی و بابک زنجانی نیست. امروز شرع بازیچه دست آقایان است. 

چرا فریب این فیلمها را می خورید؟ این شویی بود که هم ق ق لتواند ادای قاطعیت را درآورد و هم خانواده هاشمی فرصت مظلوم نمایی پیدا کنند. والا شما از کجا می دانید که کیفرخواست و دفاعیات مهدی هاشمی چه بوده است و آیا او واقعا مستحق تبرئه یا اعدام نبوده باشد؟

 براستی اگر در زمان طاغوت پهلوی دادگاههای فداییان اسلام یا حتی گلسرخی غیرعلنی می شد همین آقایان که الان مصدر امور هستند چه می گفتند؟

یگ درددل هم برای اسم سایت :
 حتی به فرض محال دهها احمدی نژاد هم بیایند دیگر نمی توانند آب رفته
را به جوی برگردانند. چرا که مثلا در همین زمینه هسته ای  مطابق قرارداد
 وین و قطعنامه اخیر ، درصورتی که هر دولتی در ایران جرات کند این توافق
 را کنار بگذارد فورا ایران مطابق بند هفتم منشور ملل متحد به عنوان تهدید
 شناخته شده و لاجرم مورد حمله نظامی نیروهای سازمان ملل قرار خواهد گرفت.
 و حداقل آمریکا و همپیمانانش بهانه کافی و قانونی را در اختیار خواهند داشت.
 بهانه ای که خود وزیر خارجه ایران به آنها تقدیم کرد. در واقع ظریف سنگی را در چاه
انداخت که تا قیامت احدی امکان درآوردنش را نداشته باشد. صنعت هسته ای
ایران مرد و تمام شد و به تاریخ پیوست. هسته ای پیشکش. شما از حالا نگران
امنیت کشور و فجایع حضور رسمی جاسوسان باشید. 

ضمنا حتی اگر چنین چیزی در در برجام ذکر نمی شد، باز هم فرقی نداشت. چرا
که هیچ کشوری با نظام تصمیم گیری سینوسی به جایی نمی رسد و فرضا که
دوباره احمدی نژاد می آمد مجددا فتنه دیگری و اعتدال دیگری! خلاصه اینکه
تا تصمیم نگیرید از ریشه مشکل را حل کنید و دلتان را به این انتخاباتها
خوش کرده اید و متوجه نیستید که ساختار حقیقی نظام با ساختار حقوقی آن
بکلی متفاوت است، امیدی به نجات کشور نیست.
پاسخ:
باسلام
سیاه و سفید مطلق به مسائل نگاه کردن نگاه غلط اندازی است ومارا درتحلیل دچارخطا میکند همانطور که نقد قوه قضاییه را لازم میدانم بی انصافی نسبت به دستگاه قضایی را حرام میدانم!اگرواقعا به دستگاه قضایی اعتمادی وجودنداشت پس این همه مراجعه به محاکم قضایی چه معنایی دارد؟علاوه بر این بنده دارای تجربیات شخصی وعینی دراین راستا میباشم ازهمین رو بیانات حضرتعالی را مصداق اتم بی انصافی میدانم!عدم برگزاری علنی دادگاه نقیصه ای است ولی زیر سوال بردن کلیه آرا صادره محاکم قضایی را به هیچ وجه نمی پذیرم!
ما از قاطعیت دستگاه قضا دربرخورد با مهدی هاشمی رفسنجانی مفسداقتصادی-امنیتی تشکر میکنیم هر چند اهل فن انتقاداتی هم داشته باشند درستی عملکرد دستگاه قضا در جیغ های بنفش خاندان هاشمی نمایانگر است نباید حقایق را نادیده گرفت!اینکه پسر هاشمی رفسنجانی به اتهام ارتشا و اختلاس و مسائل امنیتی محکوم میشود و تازه با حمایت علنی پدر و خانواده اش پشتیبانی میشود این یعنی اوج رسوایی خانواده هاشمی رفسنجانی!این مطلب مهمی است.
در مورد توافق هسته ای هم هنوز چیزی در کل به تصویب نرسیده است اما ما باید ملزم به قانون باشیم هرچه طبق قانون در کشور مصوب شد باید عملیاتی شودبه هرحال مجلس و دولت منتخب مردم هستند آیا این مطلب انکارشدنی است؟اگرخیلی ناراحتیم باید در انتخابهایمان دقت کنیم که حال وروز امروزمان این نشود!
به هرحال نظام مردم سالار لوازمی دارد که ازآن گریزی نیست احمدی نژاد منتخب ملت بود روحانی هم منتخب ملت است مهم پایبندی به قانون است.
اینکه وجود احمدی نژاد موثر بوده یا در آینده خواهد بود از توهین ها و لجن پراکنی های 10سال اخیر خصوصاً2سال دولت اعتدالی کاملاً عیان است!
بنابراین بنده این نگاه مایوسانه را اصلاً قبول ندارم که اگر اینگونه بود خود دکتر احمدی نژاد هم فعالیتی انجام نمیداد در حالی که اینگونه نیست.
موفق باشیداز شما سپاسگزارم
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۴ یک بیسواد افراطی منحرف
اعتماد به قوه قضاییه معنایی ندارد و شکایت بردن نزد این افراد هم حرام بین شرعی و مخالف نص صریح قرآن است. 
 ألم تر إلى الذین یزعمون أنهم آمنوا بما أنزل إلیک وما أنزل من قبلک یریدون أن یتحاکموا إلى الطاغوت وقد أمروا أن یکفروا به ویرید الشیطان أن یضلهم ضلالا بعیدا ( سوره نساء آیه 60)

اما اینکه شما دوست دارید این مساله را بی انصافی بدانید به خودتان مربوط است. حقیقت با  نظر شما تغییر نمی کند. 
اما اینکه ادعا کردید :" درستی عملکرد دستگاه قضا در جیغ های بنفش خاندان هاشمی نمایانگر است" درست شبیه استدلال آن کسی است که می گوید " درستی عملکرد تیم هسته ای  در جیغ های بنفش نتانیاهو نمایانگر است"!.
خیر. این مساله ای است به نام جنگ زرگری و رقابت های درونی خاندان های متنفذ و ابدا هم دلیلی بر دستی این عملکرد نیست. آری. خاندان هاشمی فرصت مظلوم نمایی یافت و حکم خدا هم عطیل شد و عدلیه هم مارک شجاعت به خودش چسباند. در حالی که همه اش دروغ است. تا مهدی هاشمی علنا محاکمه نشود هیچ گونه دفاعی از عملکرد قوه قضاییه نباید کرد. 
ما مسلمانیم خیر سرمان و اعتقاد داریم که در قیامت به خدا جواب می دهیم نه به لاریجانیها. یک مسلمان چطور می تواند دادگاههای غیرعلنی را که خلاف بین شرع است توجیه کند؟ براستی کدام نقطه مثبت را در تمام قوه قضاییه می توانید ببینید؟ 

اما در مورد قانون ، از شما می پرسم اگر احیانا همجنس بازی را هم مطابق قانون تصویب کنند شما می پذیرید؟ نکند باور کرده اید که جمهوری اسلامی بر اساس اسلام اداره می شود؟ قانونی که نتیجه اش سبطره کفار بر مسلمانان باشد از بیخ باطل است و هر کس  در هر مقامی و هر لباسی و هر بهانه ای به این قانون تن بدهد به خدا شرک ورزیده است و ولایت الله را انکار کرده است.
اگر قرار بود به هر قانونی تن بدهیم اصلا چه نیازی به بعثت انبیابود؟ انبیا آمدند تا بساط همین قوانین شیطانی را در هم بشکنند.

آنچه هم شما دوست ندارید ببینید و نگاه مایوسانه می نامید دقیقا همان جایی است که شیعه باید به آن برسد .احساس خفگی از ادامه غیبت و عدم تحمل یک دقیقه زندگی بدون حاکمیت امام. لحظه ای که چنین شد ظهور فورا محقق می شود. اما تا امید شما به امثال احمدی نژاد و این سازوکارهای مادی و این جنگ قدرتها و نظایر این ها است آش همین آش است و کاسه همین کاسه. 
احمدی نژاد هم اگر درس عبرت گرفته بود از جهانگیری به این قوه قضاییه شکایت نمی برد و عدالت این مجموعه را به رسمیت نمی شناخت. 

پاسخ:
باسلام
1-شماجمهوری اسلامی راحکومت طاغوت میدونید؟که قضاوت آن حرام وخلاف شرع باشد!پیشنهادمیکنم یه رساله ای،اجوبه ای چیزی چاپ بفرمایید!پس حضرات آقایون مراجع با شما خیلی فاصله دارند!
2-اتفاقاًحقیقت بانظرشماهم تغییر نمیکند!
3-قیاس مع الفارق فرمودید شما باور دارید آمریکا با رژیم صهیونیستی دوگانگی در اصول دارند که چنین نتیجه ای گرفته اید!مرحبا به این شم سیاسی!
4-خوب اگه شما نقطه مثبت نمیبینید به بنده چه ربطی داره ؟بنده نقاط مثبت فراوان دیده ام درعین اینکه نقاط منفی فراوان هم وجود داردکه باید اصلاح شود
5-ما به هرقانونی تن نمیدهیم چرا که اینجا فقهاوحقوقدانان اسلامی بر قانون نظارت میکنند بد نیست یک سری به سایت شورای نگهبان بزنید تا مقداری منصفانه صحبت کنید.واقعاًدر این مملکت قانون هم جنس بازها تصویب میشود؟
6-لازمه نظرحضرتعالی تعطیلی احکام الهی که شامل قرآن و دستورات اهل بیت میشود میباشد و این یعنی اقدامی لغو ازسوی شارع مقدس دربیان دستورات دینی که زمینه ای برای اجرا ندارد که این خلاف حکمت ذات حضرت حق است!دراعتقادات خود بازنگری بفرمایید.ما موظف به زمینه سازی برای تحقق دولت کریمه حضرت ولی عصر(ارواحنافداه)میباشیم در حد توان،قرار نیست با معجزه همه چیز گلستان شود که این خلاف سنت الهی است.
7-خوب حتماًآقای احمدی نژادنظر شماراقبول نداره !چی کار کنیم؟
ممنون از وقتی که صرف نمودید سپاسگزارم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ یک بیسواد افراطی منحرف
1- بدون تعارف  هر جا که حاکمیتی جز حاکمیت الله باشد طاغوت است. در این میان تفاوتی بین اسم حکومتها نیست. نیازی هم به رساله ندارد. چون رساله ها را برای فروع دین می نویسند حال آنکه ولایت و امامت مربوط به اصول دین است و همه باید در آن مجتهد باشند. احدی حق ندارد حاکمیت غیر شرعی را تایید کند. 
2- بله. حقیقت یکی بیشتر نیست. اما تقریبا همیشه تلخ است و برخلاف  خوشبینی های ساده دلانه. 

۳- ظاهرا سوء تفاهم شد. دقیقا منظورم همین بود که همان تاتفاق نظری که در اصول بین آمریکا و اسراییل هست بین خاندان های لاریجانی و هاشمی هم هست و همان چه آنجا جنگ زرکری است اینجا هم هست. 

۴- خوب چرا یکی از این نقاط مثبت فراوان را نام نمی برید؟ بگویید بلکه دیگران هم  ارشاد شوند!

۵- اتفاقا اشتباه بزرگ ما این است که می نشینیم و کار را می سپاریم به یک عده به عنوان خبره و فکر می کنیم هر چه آنها بگویند عین دین است و ما هم باید اطاعت کنیم!! خوب این دقیقا تفکر اشتباهی بود که سنی ها در مورد صحابه کردند. حق است که باید معیار شناخت افراد باشد نه افراد معیار حق باشند. ضمنا اینکه شب دراز است است فلندر بیدار! عجالتا همین فقها و حقوقدانان قانون درست کردند برای اهدای تخمک و جنین و کلاه شرعی برای زنا. رباخواری با نام خوشگل بانکداری اسلامی تصویب کردند.  به موارد دیگر هم می رسند. 
۶- خیر. ظاهرا خیال کردید منظورم این بود که قوانین شرع را تعطیل کنیم! در حالی که نوشتم اساسا شرع بدون حاکمیت امام محال است و معنای این حرف هم این نیست که حالا که امام نیست برویم سکولار زندگی کنیم! معنایش این است که اصلا حق نداریم زندگی کنیم. باید همه کارهایمان و زندگیمان را رها کنیم و فقط دیوانه وار مشغول فریاد زدن به درگاه خدا برای فرج شویم و والله لحظه ای که این انقطاع الی الله حاصل شد و ما به زندگی در غیبت پشت کردیم فرج حاصل می شود اما این کاری است که ما هزار سال است نخواسته ایم انجام دهیم. 

برادر عزیز
معنای زمینه سازی برای ظهور اصلا این نیست که خیال کنید نعوذ بالله حضرت نیاز دارد برایش تکنولوژی و جای پا درست کنید. وقتی امام حسین علیه السلام آمد سراغ عبدالله بن حر؛ او به امام گفت من بهترین اسب و شمشیر را دارم و آن را در اختیار شما می کذارم. امام فرمود من حاجتی به اسب و شمشیرت ندارم. خودت را می خواهم.

امام خودمان را می خواهد. اما کدام خود را؟ خودی که از غیر خدا تهی شود. خودی که تحمل یک دقیقه تنفس و زندگی در عیبت را نداشته باشد. این زمینه سازی ظهور است. نه چیز دیگری. 


اشتباه ما این است که زندگی کردن در خارج از حاکمیت امام را به عنوان یک
حقیقت پذیرفته و قبول کرده ایم و با این مساله کنار آمده ایم.

یکی شده انجمن حجتیه و می گوید ما کاری به سیاست نداریم و می رویم
سرخودمان را در لاک خودمان می کنیم و هر جمعه دعای ندبه می خوانیم! این
یک نوع پذیرش وضعیت حاضر و زندگی است.

یک نفر دیگر می گوید حالا که امام نمی آید ما باید برای خودمان حکومت و
تمدن اسلامی درست کنیم . البته اینها هم نیت خیلی مقدسی دارند اما اینهم
نوع دیگری از پذیرش این شرایط است.

هر دو  رفتار فوق یک معنی دارد. برای ما تنفس در دنیایی که زیر حکومت
امام نباشد عادی شده است.

درحالی که گزینه سومی هم هست. می شود همین الان فرج را برسانیم.

تا زمانی که فکر می کنیم فرج ما در روی کار آمدن افرادی مانند امام خمینی
یا احمدی نژاد  است و یا مردم خیال می کنند فرج در ارزان شدن دلار و پسته
و پراید است، فرج حاصل نخواهد شد.

 ما باید به این نقطه برسیم که به جز ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه
هیچ راهی برای اصلاح امور وچود ندارد و هیچ کسی - هر چه قدر هم صالح -
نخواهد توانست مشکلات ما را حل کند.

باید ایمان بیاوریم که خدا اراده کرده است که نشود و نتوانیم.
همه این مصایب هم لطف الهی و کاسه شکستن لیلی است که ما را به سمت آن
معشوق حقیقی ببرد.
اما ما هنوز خیال می کنیم می شود و می توانیم!
والله غیرت خدا اجازه نمی دهد شما موفق شوید. مدتی کاسه آش را دستتان می
دهد اما از بس دوسستان دارد چند قدم بعد آن را می گیرد و زمین می زند.
اگر شما می توانید بدون حاکمیت معصوم زندگی کنید و حتی بخ سوی ایجاد تمدن
اسلامی قدم بردارید امام می خواهید چه کار؟ تا روزی که هنوز خیال می کنید
فقه و اصول موجود برایتان کافیست چه احتیاجی داریم به امام؟


امام صادق علیه السلام فرمودند:
  اگر مردم در آخرالزمان همان کاری را کنند که امت یونس کردند که همه
یکدل  و همزبان و از صمیم قلب و با اضطرار نجات پیامبرشان را از خدا
خواستند  آنها هم بخواهند،.خدا امر فرج را یک شبه امضا میکرد.


۷- چه کار کنید؟ خوب این نظرات را بر قرآن و عترت عرضه کنید و ببینید کدامشان به حق نزدیکتر است. 

این تعارف و تشکرها را بگذاریم کنار.. بخدا وضعمان خرابتر از این است که تعارف کنیم داریم نابود می شویم اما عین خیالمان نیست. مگر چقدر باید فشارها بیشتر شود که بالاخره از این ابزارهای مادی دل بکنیم؟
خدانگهدار
پاسخ:
خدانگهدار
بعضیا رو باش معیارشون حاج حسین کیهانه!! گویا به احمدی رای دادن که دست و بال حاج حسین بازتر بشه میگم چطوره بگید حاج حسینتون کاندید بشه برید به خودش رای بدید اینجوری هیالتون از انحراف هم راحت میشه البته اگر بیشتر از آرای باطله رای آورد
 به آقای رضا: شماها که همه چیزو میدوزید به انتصاب رهبر و همه زو مقدس میکنید چرا اینا رو به خودتون نمیگید اگر یکی نیست به خودتون بگه مگر رهبر به احمدی گفت منحرف که شماها انحراف انحراف راه انداختید خب چرا اون موقع نگفتید رهبر از سر ترس یا دلایل دیگه سکوت نمکینه 
پاسخ:
نکته قشنگی بود!موافقم!
من نمی دونم اگر رحیمی به خاطر کاری محکوم شده در دولت خاتمی بوده چه ربطی به احمدی نژاد داره؟! اصلا چرا نماینده هایی که رشوه از ایشون به نقل قولی گرفتن رو نمیارن محکوم کنن؟!
اقا شماها کلا مغزهارو آکبند تحویل گرفتین آکبند هم تحویل میدید. بشین تا محمود دوباره زئیس جمهور شه. 
به خاطر میارم زمانی که احمدی نژاد از فرصت تاریخی که بدست آورده بود کمال حسن استفاده را کرد و به افشاگری پرداخت خیلی از این لیبرالهای «‌معلم اخلاق » داد و فغان میکردند که در شان ریس جمهور نیست چنین کاری !! و نباید عکس همسر طرف را می آورد و ایرادهای بنی اسراییلی میگرفتند لیبرالها هیچوقت تاب و تحمل رفتار انقلابی را ندارند . لیبرالها همواره « معلم آخلاق » میشوند آنهم در زمانی که امپریالیسم بی مجابا هر غلطی میخواهند میکند زورگویی میکند کشتار میلیونی راه امی اندازهیچ اهمیتی به قوانین بین المللی نمیدهد و قانون وحشیانه خود را به پیش میبرد هیچ ارزشی برای جان و مال ملتها نمی گذارد . با وضعیت اسفبار کنونی میتوان به به این جمع بندی رسید اگر احمدی نژاد از فرصت پیش آمده در جهت حمایت از  طبقه محروم و ستمدیده در مناظره تاریخی استفاده نکرده بود هیچوقت دیگر چنین فرصتی برای او پیش نمی آمد.  نتیجتا تفکر لیبرالی «‌ همه باهم مهربان باشند » و « عشق به همه » و « مودب بودن » شعارهای پوچ و بی محتوایی است مثل شعار امپریالیستها در مورد «‌حقوق بشر و دموکراسی » . این طرز تفکر در هر جایی خودش را بیرون میزنه چه کارگری باشه که عصیان زده شده فریاد میزنه و به او میگویند دیوانه است ادب ندارد چه اگر ریس جمهوری باشه که می خواهد با تغییر دادن شیوه تولید اقتصادی رفاهی برای طبقه محروم بوجود بیاره بهش میگن « ماجراجو » است و « غیر عقلانی » کار میکنه .! اشراف با هم متحد میشوند بر علیه او . نتیجتا زیربنای ایدیولوژی تفکر اشاعه شده مشخص است . سرسپردگی محض و نون را به نرخ روز خوردن برای حفظ قدرت و مقابله با تفکر انقلابی مقاومت در مقابل زورگویان . لبخند زدن و غش غش کردن در جلسات سرنوشت ساز ملتی با کسی که در مقابل اخم میکنه و زورگویی میکنه ناشی از فرهنگ خواری و ذلتی است که همواره مبارزات اصیل و انقلابی در ایران را با شکست مواجه کرده است . 
بابک زنجانی: اگر بابک رفسنجانی بودم حکم اعدام صادر نمیشد 

واکنش بابک زنجانی به حکم اعدام صادره، 
اگر من بابک رفسنجانی پسر هاشمی رفسنجانی بودم اعدام صادر نمیشد 
اگر من بابک رفیق دوست برادر محسن رفیق دوست بودم نقش فاضل خداد ( اعدام) را به من نمی دادند 
اگر من بابک هاشمی رفسنجانی بودم جرائم من از ظهر تا شب مثل ان دو تن طلا تا شب تبدیل به الیاژ میشد 

اگر من بابک لاریجانی بودم مثل فاضل لاریجانی پرونده من گم و گور میشد 

اگر من بابک زنگنه بودم و سهم بعضیا را مثل قرار داد کرسنت پرداخت کرده بودم الان پرونده با مصوبه شورای امنیت ملی ممنوع الورود شده بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی