احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

احمدی نژاد96

اللهم عجل لولیک الفرج

افشاگری رهبری علیه دولت راستگویان!!!

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ
احمدی نژادی - افشاگری رهبری علیه دولت راستگویان!!!

باسمه تعالی

 

افشاگری رهبری علیه دولت راستگویان!!!

 

در دیدار رهبری عزیز با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورخ19 بهمن 93(اینجا)نکات ظریف و قابل تاملی ایراد گردید که برخی از آنها از دید ناظران مغفول ماند و یا به تیغ تیز سانسور رسانه ملی!مبتلا گردید!

در میان صحبت های رهبر معظم انقلاب دو نکته نظرم را جلب نمود که در ذیل به آنها اشاره می نمایم:

1- توقف فعالیت های بزرگ هسته ای ملت ایران توسط دولت اعتدالی!!!

متاسفانه دولت یازدهم با وادادگی مقابل استکبار جهانی امتیازهای غیر قابل انکاری به طرف مقابل داده است که این مطلب باره ها به تایید مسئولین غربی به ویژه دولتمردان جنایتکار آمریکایی رسیده است و نیز برخی آگاهان داخلی این حقیقت را متذکر شده بودند ولی به دفعات توسط دولتمردان اعتدالی!این مطلب رد و بیان می گردید که فعالیت های هسته ای ما کماکان به قوت خود باقیست و از قبل مذاکرات خدشه ای به این دستاوردها وارد نشده است!!!تا اینکه در دیدار اخیر رهبری عزیز به صراحت بیان نمودند که دستاوردهای بزرگ هسته ای ما که محصول ایستادگی و مجاهدت شبانه روزی مردان این سرزمین بوده است توسط دولت یازدهم متوقف گردیده است.

بیانات رهبری در توقف فعالیت های هسته ای ایران

"طرف ایرانی، برخی از کارهایی که میتوانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است. کارهای متعدّدی را انجام داده:گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛تولید اورانیوم بیست درصد را - که یک کار بسیار بزرگی است رسیدن به دانش و فنّاوری بیست درصد، کار بسیار بزرگی بود؛ این را کسانی که اهل فنّند میدانند که رسیدن از پنج درصد به بیست درصد، اهمّیتش خیلی بیشتر است از رسیدن از بیست درصد به بالا؛ این کار بزرگ را جوانان ما و فنّاوران متعهّد ما انجام دادند - متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند."

این هم نمونه ای دیگر از راستگویی دولت راستگویان!!!

2-اتخاذ سیاست های هسته ای بدون هماهنگی با رهبری جمهوری اسلامی ایران

هر چند این مطلب برای برخی تعجب برانگیز باشد ولی شواهد امر بر درستی این ادعا دلالت میکند به سخنان مقام معظم رهبری در این باب توجه فرمایید

"این حرفی هم که حالا انسان می‌شنود که میگویندکه «در یک برهه‌ای درباره‌ی اصول کلّی توافق کنیم، بعد درباره‌ی جزئیات»، این را هم بنده نمی‌پسندم؛ این را من نمی‌پسندم. با تجربه‌ای که از رفتارهای طرف مقابل داریم، احساس میکنم که این وسیله‌ای خواهد شد برای بهانه‌گیری‌های پی‌درپی برسر جزئیات. اگر توافق میکنند، جزئیات و کلّیات و همه را در یک‌جلسه‌ی واحد تمام بکنند، امضا کنند. اینکه کّلیات را جداگانه توافق کنند، و بعد بر اساس آن کلّیات - که یک‌چیزهای مبهمی است، تفسیرپذیر است، تحلیل‌پذیر است - بروند سراغ جزئیات، نه، این منطقی نیست."

چند سوال در این بین مطرح است:

*اینکه رهبری نظام بیان می کنند "انسان می شنود که می گویند"دقیقاً به چه معناست؟یعنی رهبری این مواضع دولتمردان در زمینه هسته ای را از کانال های مختلف شنیده اند نه اینکه در اتخاذ این تدابیر با ایشان هماهنگی شده باشد و موید نظر ایشان قرار گرفته باشد!

*آیا زمانی که در وین(3آذر93)، ایران و 5+1 به توافق جامع نرسیدند و قرار گذاشتند که برای 7ماه توافق ژنو را تمدید کنند و توافق را به دوبخش کلی و جزیی تقسیم کردند نظر رهبری را لحاظ نمودند؟(+و+)

*چرا با گذشت حدود 2ماه و نیم از توافق اخیر وین(3آذر93) موضع رهبری اعلام می گردد آن هم در یک دیدار عمومی نه با مسئولین هسته ای بلکه با جمعی از مسئولین غیر دخیل در سیاست خارجی دولت یازدهم؟

*چه چیزی باعث شده است که رهبری موضع خود در قبال سیاست هسته ای دولت را به این شکل از طریق رسانه ها اعلام کنند؟

*چرا موضع رهبری در جریان مذاکرات با 5+1 لحاظ نشده است؟و چرا پس از حدود 2 ماه ونیم و آن هم در حالی که مسئولین دولت یازدهم در مونیخ به شدت به دنبال توافق سیاسی و در واقع توافق دو مرحله ای بودند؟

شاید برخی بگویند خوب دولت سیاست مطلوب خودش را میخواهد دنبال کند!

اولاً طبق قانون اساسی وظیفه و تکلیف قانونی همه معلوم است پس حد و حدود دولت و رهبری مشخص است آنچنانکه باره ها رهبری این مهم را متذکر شده اند اما

حرف ما اینجاست با توجه به شواهد فوق اصرار دولت و خصوصاً شخص رییس جمهور دولت اعتدالی جناب آقای روحانی مبنی بر هماهنگی کامل دولت با رهبری در رابطه با مسائل هسته ای و تایید همه جانبه رهبری از دولتمردان در باب مذاکرات هسته ای به چه معناست؟آیا این هم از راستگویی دولت راستگویان است!!!

انشاالله به فضل الهی در روز 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر وفاداری و پایبندی خود را به آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و پشتیبانی و تبعیت از مقام معظم رهبری اعلام می داریم.امید است که این حضور با شکوه سرمایه ارزشمندی باشد برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران جهت دفاع از حقوق مسلم ایشان.

 


پی نوشت1:

اعتراف محمدجوادظریف وزیر امور خارجه به عدم هماهنگی با مقام معظم رهبری

"دیدگاهی که بنده در مذاکرات دنبال می کردم همین بوده و خوشحالم که نظر مقام معظم رهبری همین می باشد" مصاحبه ظریف22بهمن93

پی نوشت2:

افشاگری نماینده مجلس درباره عدم توجه دولت به دستور رهبری

"رهبر معظم انقلاب مخالفت خود را با توافق دو مرحله ای  بیان کرده بودند"

سخنرانی کریمی قدوسی 10اسفند93

سلامتی و تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(ارواحنافداه)صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
احمدی نژادی احمدی نژادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی